خبرگزاری کار ایران

زلاتکو ایوانکوویچ: سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند / تیم ملی می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۵۱۶

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تعداد قابل توجهی بازیکن جدید داریم که باید بازی کنند و هماهنگ شوند. در مسیر خوبی هم قرار داریم و سریعتر از فصل گذشته پیش می‌رویم.

به گزارش ایلنا،‌ زلاتکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار برابر سپیدرود رشت در جام حذفی اظهار داشت: در تیم شاهد حضور نفرات جدیدی بودیم و به همین دلیل در گردش توپ نیاز به سرعت بیشتری داریم اما در نهایت هم از بازی و هم از نتیجه راضی هستیم و آرزو داریم که سپیدرود به خوبی برای بقا در لیگ بجنگد و ما هم کارمان را هم در لیگ و هم در جام حذفی ادامه خواهیم داد.

زلاتکو در مورد اینکه این پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقه می‌دهد،‌ گفت: پرسپولیس یکی از کاندیداهای سومین قهرمانی در لیگ برتر است. همانطور که قبلا گفتم ما تعداد قابل توجهی بازیکن جدید داریم که باید بازی کنند و هماهنگ شوند. در مسیر خوبی هم قرار داریم و سریعتر از فصل گذشته پیش می‌رویم. ما فعلاً سه بازیکن ملی‌پوش‌مان را در اختیار نداریم و با بازگشت آنها و بازی‌هایی که در خانه داریم، به چیزی که مدنظر داریم خواهیم رسید.

مربی پرسپولیس در مورد دلیل عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش این تیم در دیدار با سپیدرود تصریح کرد: این‌ بازیکنان از طرف سرمربی تیم استراحت گرفتند و از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند.

زلاتکو ایوانکوویچ در واکنش به سوال خبرنگاری که از او درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌ها پرسید، گفت: صعود تا مرحله نیمه نهایی در هر تورنمنتی نتیجه خوبی است. ایران تیم ملی خوبی دارد، اما به هر حال با وجود شرایطی که حاکم بود، آنطور که باید نتیجه‌گیری نشد. می‌شد بهتر از این نتیجه گرفت. بیشتر از این مایل نیستم در این مورد نظر بدهم.

زلاتکو در این باره که نوراللهی با وجود مصدومیت در زمین ماند و به بازی ادامه داد گفت: نوراللهی خودش خواست به بازی ادامه دهد و بیرون نیاید. حتی بازیکن تعویضی را هم آماده کرده بودیم که وارد زمین شود، اما به خواسته نوراللهی احترام گذاشتیم. سپیدرود تیم خوبی دارد و چیدمان خوبی در زمین داشت. با این وضعیت معتقدم این تیم در لیگ باقی خواهد ماند. مربیان سپیدرود در مسیر خوبی قرار گرفته‌اند می‌خواهند تیم قابل احترامی در لیگ داشته باشند.

مربی پرسپولیس در پایان در مورد عملکرد بودیمیر و مهدی شریفی دو بازیکن جدید تیمش یادآور شد: شریفی حدود شش ماه است با تیم تمرین می‌کند. او در زمانی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تصمیم گرفت کنار تیم باشد و جای دیگری نرود. شریفی بازیکن بسیار ارزشمندی است و به همین خاطر باشگاه تصمیم گرفت با او قرارداد امضا کند. الان به طور کلی در لیست ما 16- 17 بازیکن وجود دارد که همه به طور یکسان برای قرار گرفتن در ترکیب یازده نفره تلاش می‌کنند و این سرمربی است که در نهایت ترکیب اصلی را انتخاب می‌کند ولی با توجه به اینکه ما سه جام شرکت می‌کنیم، این تعداد بازیکن خوب مورد نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز