خبرگزاری کار ایران

آلگری: گل سوم را به آن‌ها هدیه دادیم/ آتالانتا تیمی فیزیکی و تهاجمی بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۵۷

سرمربی یوونتوس از عملکرد بازیکنان خود ناراضی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایلنا، تیم یوونتوس که با جذب کریستیانو رونالدو در فکر کسب سه گانه بود با یک نمایش ضعیف مقابل آتالانتا در برگامو با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌های جام حذفی ایتالیا کنار رفت.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری پس از این مسابقه اظهار داشت: صحنه اخراج؟ در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و تصمیم داور مبنی بر اخراج من درست بود. برابر آتالانتا یک نتیجه ناخوشایند برای ما رخ داد. در دیدار مقابل رم نیز یک نیمه خیلی بد را داشتیم و در این دیدار در جریان کل بازی روند و نمایش ضعیف یوونتوس ادامه پیدا کرد.

 وی افزود: گل آتالانتا در دقایقی به ثمر رسید که همه چیز خوب پیش می رفت اما گل سوم را ما خودمان به آنها هدیه دادیم. من این بازی را هشداری برای تیمم نمی بینم زیرا غیر ممکن است که در هر بازی برنده باشید. ما می خواستیم برای پنجمین بار متوالی در کوپا ایتالیا قهرمان شویم اما آتالانتا تیمی بسیار فیزیکی و تهاجمی بود و من به آنها تبریک می گویم.

آلگری گفت: از این بازی می توان به مثابه یک درس بزرگ در طول فصل استفاده کرد. فصل قبل نیز ما بعد از تساوی مقابل کروتونه در برابر ناپولی شکست خوردیم. شما می توانید در یک یا دو بازی خود نجات دهید، اما با این روند در نهایت سقوط خواهید کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز