خبرگزاری کار ایران

والورده: رویای ما قهرمانی در تمامی مسابقات است/ سیلسن در سطح فوق العاده ای قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۵۳

سرربی بارسلونا از عملکرد دروازه‌بان خود شگفت زده شده است.

به گزارش ایلنا، تیم بارسلونا که در دیدار رفت کوپا دل ری مقابل سویا با دوگل شکست خورده بود توانست در ورزشگاه خانگی خود با درخشش فوق‌ ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی با نتیجه 6 بر 1 غلبه کرد و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از دیدار مقابل سویا گفت: شاید گاهی اوقات اینگونه از شرایط تقسیر شود که چیزی را فدای چیز دیگری می کنیم اما رویای ما قهرمانی در تمامی مسابقات است و بازی کردن در کوپا دل ری باعث هیجان زده شدن ما می شود.

همیشه مسابقه هایی نیز وجود دارند که در آن همه چیز به سود شما یا علیه شما اتفاق می افتد. در بازی رفت ما علیرغم موقعیت های خوبی که داشتیم موفق به گلزنی نشدیم و در نیمه دوم با ارائه عملکردی خوب نیمه دوم ما را شکست داد.

وی افزود: در بازی برگشت نیز ما موفق شدیم خیلی زود به گل اول برسیم و بعد از زدن گل دوم نیز یسپر سیلسن با عکس العملی خوب دروازه بارسا را نجات داد. در ادامه موفق شدیم 1-4 از حریف پیش افتیم و با توجه به جلو کشیدن سویا، شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم اما ما می توانستیم زودتر نیز کار را تمام کنیم.

واولرده در پایان گفت: ما دو دروازه بان بزرگ داریم و سیلسن در سطح فوق العاده ای قرار دارد. ما بسیار خوش شانس هستیم که او را در ترکیب داریم و بیشتر موفقیت هایی که ما اخیرا به دست آوردهایم به خاطر درخشش دروازه بانهایمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز