خبرگزاری کار ایران

ستاره جدید استقلال با بازگشت کریمی تغییر پست می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۷۱

هر چقدر وینفرد شفر با مصدومیت و سرماخوردگی برخی از بازیکنان تیمش دست و پنجه نرم می‌کند اما آمادگی دو، سه بازیکن باعث خوشحالی او شده است.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و امید نورافکن در بازی تدارکاتی برابر نساجی مازندران، آمادگی بالایی از خود نشان دادند به‌خصوص نورافکن که مدت‌ها بود در ترکیب شارلروا بازی نکرده بود و پس از بازگشت به استقلال طوری بازی کرد که گویا ماه‌ها است کنار استقلال تمرین می‌کند. نورافکن خصوصیاتی دارد که باعث شده دست شفر برای استفاده از او باز باشد. نورافکن که پست تخصصی‌اش هافبک چپ است، می‌تواند هم در پست هافبک دفاعی و هم دفاع چپ و حتی دفاع وسط بازی کند. همین موضوع باعث شده که استقلالی‌ها به او لقب آچار فرانسه را بدهند.

اگر اتفاقی پیش نیاید و نورافکن بتواند آمادگی خود را حفظ کند به طور حتم در نیم فصل دوم هم می‌تواند آچار فرانسه استقلال باشد. نکته جالب این است که این بازیکن هیچ وقت از اینکه شفر او را در چند پست استفاده می‌کند، ناراحت نشده و از این موضوع استقبال کرده است. اینطور که از شواهد پیدا است نورافکن در نیم فصل دوم به‌عنوان هافبک دفاعی استقلال بازی می‌کند البته این در صورتی است که علی کریمی در چند بازی اول نباشد. اگر کریمی به بازی‌ها برگردد، این امکان وجود دارد که نورافکن یک خط جلوتر بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز