خبرگزاری کار ایران

علی‌محمدی: امیدوارم بازی‌هایی مثل سپاهان - تراکتور در فوتبال ایران زیاد دیده شود/ باید این برد را فراموش کنیم و به فکر مس رفسنجان باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۰۱۷

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مورد بازگشتش به میادین پس از مصدومیت طولانی مدت و برتری پرگل مقابل تراکتور صحبت کرد.

جلال‌الدین علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازگشتش به میادین بعد از غیبت طولانی مدت اظهار داشت: خدا را شکر که به میادین برگشتم و توانستم دوباره برای سپاهان بازی کنم. متاسفانه در اردوی پیش فصل در ترکیه دچار مصدومیت شدم و مجبور شدم جراحی انجام دهم و همین باعث غیبت طولانی مدتم شد. حدود 10-11 روز است که به تمرینات برگشتم و از مورایس ممنونم که در این بازی به من فرصت داد و امیدوارم از این به بعد بیشتر بتوانم به سپاهان کمک کنم.

وی در مورد دیدار مقابل تراکتور و پیروزی در این بازی گفت: بازی خیلی خوب و البته سختی داشتیم. تراکتور نیازی به تعریف من ندارد و همه می‌دانند از بهترین تیم‌های لیگ است. تیم پرمهره‌ای هستند و بازی خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند و یکی از مدعیان لیگ برتر محسوب می‌شوند و اصلاً کار راحتی مقابل آنها نداشتیم ولی با برنامه وارد زمین شدیم و از موقعیت‌هایمان به درستی استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

هافبک سپاهان در مورد نتیجه این بازی که گل‌های زیادی به همراه داشت هم توضیح داد: خوبی این بازی این بود که دو تیم برای موفقیت و کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بودند و همین باعث شد بازی روان و جذابی را شاهد باشیم. هم تراکتور سه امتیاز را می‌خواست و هم ما و شاید اگر یک تیم محتاطانه بازی می‌کرد بازی به این شکل نمی‌شد. فکر می‌کنم سوای نتیجه بازی هرکس این دیدار را نگاه کرده از آن لذت برده و امیدوارم در فوتبال ایران بازی‌های این شکلی زیاد ببینیم. 

علی‌محمدی در مورد شرایط این تیم در جدول هم گفت: فعلاً زود است در مورد شرایط جدول بخواهیم صحبت کنیم ولی با این حال اوضاع خوب است و فاصله زیادی با صدر نداریم و با کسب چند نتیجه خوب دیگر می‌توانیم به جایگاه نخست جدول برسیم. هرچند نمی‌خواهیم فشار این مسائل روی ما باشد و روی بازی‌ها تاثیر بگذارد و تلاش ما این است که هفته به هفته جلو برویم و به فکر آخر فصل باشیم.

وی در مورد بازی هفته بعد سپاهان با مس رفسنجان هم توضیح داد: مس از تیم‌های خوب لیگ است و فوتبال تاکتیکی و خوبی ارائه می‌دهند و ما هم باید با فراموش کردن نتیجه بازی با تراکتور به فکر این بازی باشیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز