خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با اختصاصی با ایلنا:

صحبت‌های جنجالی حسن زمانی بعد از کنار رفتن از استقلال؛ وزیر در نقل و انتقالات دخالت می‌کرد/ من هنوز عضو هیات مدیره هستم!/ سعادتمند پرسپولیسی است/ فرهاد مجیدی هم نمی‌تواند اینجا آرامش داشته باشد / از فتحی دلخوری داشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۳۹

حسن زمانی بعد از نزدیک به 10 ماه بالاخره سکوتش را شکست و در مورد شرایط استقلال لب به سخن گشود.

به گزارش ایلنا،حسن زمانی بعد از نزدیک به 10 ماه بالاخره سکوتش را شکست و در مورد شرایط استقلال لب به سخن گشود.

زمانی معتقد است وزیر در تمام مسایل استقلال دخالت می‌کند و همین باعث شده که وی استعفایش را تقدیم رییس مجمع کند. البته عضو هیات مدیره استقلال همچنین معتقد است انتخاب نفرات جدید قانونی نیست.

امروز نامه‌ای از شما منتشر شد که از هیات مدیره استقلال استعفا داده‌اید.

استعفایم هنوز پذیرفته نشده و من همچنان عضو هیات مدیره هستم زیرا یک سال و نیم از زمان حکم من باقی مانده است.

یعنی در واقع شما هنوز هم عضو هیات مدیره هستید؟

هستم تا زمانی که استعفایم پذیرفته شود. من با ابلاغ مجمع به باشگاه استقلال آمده‌ام. یعنی با ابلاغ معاون رییس جمهور و وزیر کار و همچنین وزیر امور اقتصاد و دارایی. در واقع آقای دکتر نوبخت هم به عنوان عضو مجمع باشگاه استقلال باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

خیلی وقت بود مصاحبه‌ای از شما در مورد شرایط استقلال ندیده بودیم.

متاسفانه استقلال به یک گوشت قربانی تبدیل شده و این رفتارهایی که با این باشگاه می‌شود، در شأن هواداران این تیم نیست. من آدم رکی هستم و نمی‌توانم ساکت بنشینم. دیدید که به خاطر شرایط این تیم 10 ماه مصاحبه نکردم ولی دیگر بس است. استقلال باید به شرایط خوب گذشته‌اش بازگردد.

از عملکرد استقلال در نیم فصل اول رضایت دارید؟

از عملکرد کادر فنی و بازیکنان به جز اینکه در جام حذفی کنار رفتند، رضایت داریم اما من برای آینده باشگاه استقلال خیلی نگرانم زیرا مطمئن هستم اتفاقات خوبی برای این تیم در نیم فصل دوم نخواهد افتاد.

در متن استعفای‌تان نوشته بودید که وزیر ورزش در برخی از امور دخالت می‌کند.

بله، متاسفانه اینگونه بود. در مسایلی ورود می‌کرد که اصلا در شأن ایشان نبود. مانند جذب بازیکن، انتخاب اعضای کادر فنی و همچنین پرداخت پول. هیچ‌وقت سابقه نداشته که در یک باشگاه چنین اتفاقی بیفتد.

خیلی‌ها می‌گویند وزیر پرسپولیسی است.این موضوع صحت دارد؟

به ما هم می‌گفتند پرسپولیسی است اما ما زیاد توجه‌ای به این موضوع نمی‌کردیم زیرا هدف‌مان این بود که استقلال را به روزهای خوبش بازگردانیم.

سعادتمند یکی از اعضای جدید هیات مدیره استقلال است. از ایشان شناخت دارید؟

بله، ایشان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود و برای هواداران استقلال قابل هضم نیست که چنین عضوی در هیات مدیره استقلال وجود دارد. البته این را هم بگویم که انتخاب رییس هیات مدیره، نایب رییس، مدیرعامل و سخنگو قانونی نیست زیرا بنده به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در این جلسه حضور نداشتم. متاسفانه این اتفاق در باشگاه استقلال افتاده است.

درخصوص عملکرد گرو و نیومایر چه نظری دارید؟

هیات مدیره هیچ دخالتی در جذب آنها نداشت و همان‌طور هم که دیدید آنقدر ضعیف بودند که عذر آنها در میانه راه خواسته شد. باید بگویم متاسفانه هیات مدیره استقلال به خاطر دخالت‌های آقایان هیچ اختیاری از خود نداشت.

یعنی کمیته فنی را هم شما انتخاب نکردید؟

آقای فتحی خودش کمیته فنی را انتخاب کرد در حالی که جزو اختیارات هیات مدیره است و ما به خاطر همین موارد از ایشان دلخوری داشتیم.

فرهاد مجیدی هم به عنوان مربی استقلال انتخاب شد.ایامی تواند در استقلال موفق باشد

فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه استقلال است و امیدوارم موفق باشد. اما همان‌طور که گفتم ممکن است در آینده اتفاقاتی بیفتد که مجیدی هم به ستوه بیاید. اما اگر بگذارند کارش را بکند، در آینده مربی خوب و بادانشی برای استقلال خواهد شد.

تیم ملی هم از جام ملت‌های آسیا حذف شد و به فینال نرفت.به نظرتان توانایی قهرمان شدن را داشت

باید بگویم که تیم ملی در تهران حذف شد! با برخوردی که با سرمربی و فدراسیون فوتبال کردند، زمینه حذف را مهیا ساختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز