خبرگزاری کار ایران

سعادتمند:‌هفته آینده اولین جلسه هیأت مدیره استقلال برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۸۴۹

رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌هفته آینده اولین جلسه رسمی هیأت مدیره باشگاه را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت:‌ من همچنان به عنوان مدیر کل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعداد یابی وزارت ورزش فعالیت‌هایی خواهم کرد زیرا در هیأت مدیره عضو غیرموظف هستم. ضمن اینکه از مقام عالی وزارت و داورزنی هم تشکر می‌کنم و در هفته آینده اولین جلسه رسمی هیأت مدیره را برگزار خواهیم کرد و قرارمان بر این است که فتحی مدیرعامل باشگاه مصوبات و برنامه‌هایی که مشخص خواهد شد را به اطلاع هواداران ومردم شریف برساند.

وی در مورد برنامه‌های هیأت مدیره جدید باشگاه گفت: فقط 24 ساعت از انتخاب بنده می‌گذرد. اما در اولین جلسه برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم که با کمک جامعه بزرگ استقلال و پیشکسوتان که صاحب باشگاه هستند این برنامه‌ها را اجرایی خواهیم کرد. ما برنامه‌های خوبی را تدوین می‌کنیم.

سعادتمند در مورد اینکه باشگاه استقلال در رشته‌های دیگر تیم‌داری خواهد کرد یا نه،‌ گفت:ویترین باشگاه استقلال تیم اول فوتبال استقلال است اما در کنار آن به تیم‌های پایه هم توجه می‌کنیم و این تیم‌ها هم بسیار مهم هستند. ان شاالله درآمدهای ما به جایی برسد که در سایر رشته‌های ورزشی هم فعالیت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز