خبرگزاری کار ایران

شاهرودی: از امروز تیم امید اولویت اصلی فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۱۷

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است با پایان جام ملت های آسیا باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای آماده سازی تیم امید در راه صعود به المپیک استفاده کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی در این خصوص گفت: بخش قابل توجهی از مردم و فوتبال دوستان علاقمند بودند که تیم ملی قهرمان جام ملت ها شود اما در هر صورت در مرحله نیمه نهایی نتیجه دیگری رقم خورد. حالا مسئله مهم این است که با تمام توان و تمرکز به دنبال موفقیت تیم ملی امید باشیم. فراموش نکنیم که صعود به المپیک برای همه ما خصوصا مردم و فوتبال دوستان بسیار مهم است.

شاهرودی اضافه کرد: تیم امید ایران تا امروز برنامه های آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته و 7 بازی تدارکاتی انجام داده که بیشتر از تمامی رقیبانش بوده اما از این به بعد باید روند آماده سازی تیم با همکاری و کمک باشگاه‌ها به خوبی دنبال شود. زمان زیادی تا آغاز مسابقات مرحله اول نداریم که حدود 50 روز دیگر در تهران برگزار می شود. باید ساختار و هماهنگی تیم در فرصت باقیمانده به خوبی حفظ شود و اردوها همچنین مسابقات دیگری داشته باشیم تا با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شویم.

مربی تیم امید همچنین در پایان گفت: تیم امید از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تا امروز شرایط خوبی برای آماده سازی این تیم ایجاد شده و امیدوارم در فرصت باقیمانده هم بتوانیم برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز