خبرگزاری کار ایران

تمرین پرسپولیس روی چمن مصنوعی بدون 8 سرخپوش

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۹۴

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه را در ورزشگاه شهید کشوری، در حالی که چهار ملی‌پوش و چهار بازیکن مصدوم را در اختیار نداشت، دنبال کرد.

به گزارش ایلنا و سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان با توجه به اینکه بازی با سپیدرود رشت در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد، تمرینات خود را از امروز سه‌شنبه به ورزشگاه شهید کشوری منتقل کردند.

تمرین امروز از ساعت 11 آغاز شد و این در حالی بود که هشت بازیکن امکان همراهی همبازیان خود را نداشتند.

بشار رسن، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و احمد نورالهی، چهار بازیکن ملی پوش و سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع خواه که جداگانه کار کردند، 8 بازیکن را شامل می‌شدند.

تمرین با برنامه چهارگانه بدنسازی آغاز شد که در آن از وزنه و مانع استفاده شد.

در ادامه، سرخپوشان در دو گروه قرمز و زرد به بازی فوتبال پرداختند.

فراز فاطمی بازیکن سابق پرسپولیس هم با حضور بر سر زمین، ناظر تمرین بود.

بعد از بازی فوتبال، مارکو تمرینات سرعتی را در دستور کار قرار داد و رادو شوویچ و درویش‌وند هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند.

پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان، تمرین دو به دو مهاجمان و مدافعان برای شوتزنی بود.

سید جلال حسینی پس از تمرین اختصاصی و سبکی که داشت، در میانه زمان تمرین، برای پیگیری کارهای پزشکی خود، ورزشگاه را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز