خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان نقره‌داغ شدند/ محرومیت پرسپولیس از بازی با حضور تماشاگر

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۴۳۲

پرسپولیس از بازی با حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا، احکام مربوط به بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2018 آسیا را صادر کرد.

طبق آراء کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور خارج از ظرفیت و بیش از حد تماشاگران برای هر یک از دو بازی برابر السد در مرحله نیمه نهایی و برابر کاشیما آنتلرز در بازی پایانی رقابت‌ها که به مسدود شدن بعضی مسیرهای عبور تماشاگران منجر شد، به مبلع 30 هزار دلار و در مجموع 60 هزار دلار جریمه شد.

این جریمه در شرایطی در نظر گرفته شد که تعداد بلیت‌های عرضه شده خارج از ظرفیت نبود، اما ازدحام جمعیت و استقبال بی‌نظیر از این دو بازی منجر به ایجاد شرایط خاصی گردید.

این استقبال از بازی‌ها و محبوبیت پرسپولیس از یک سو منجر به ثبت رکوردهای جدید برای فینال‌های لیگ قهرمانان آسیا و توجه رسانه‌های بین‌المللی شد ولی از سوی دیگر این جریمه‌ها و یک محرومیت از حضور تماشاگران را برای پرسپولیس و هواداران در بر داشت. بر اساس این حکم پرسپولیس در اولین بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا که به بازی برابر تیم صعود کننده از مرحله پلی آف مربوط می‌شود و در 14 اسفند برگزار خواهد شد از حضور تماشاگران محروم است.

باشگاه پرسپولیس همچنین به دلیل مسائل مربوط به بلیت فروشی نیز با 15 هزار دلار جریمه نقدی روبرو شده است.

و اما پرونده‌های پرسپولیس بازمانده از دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا به این سه مورد ختم نمی‌شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ورود یک تماشاگر به زمین در بازی رفت سرخپوشان برابر کاشیما آنتلرز در ژاپن را به عنوان تخلف تماشاگران تیم میهمان (پرسپولیس) در نظر گرفته بود که جدای از برخورد با سهل‌انگاری میزبان بود. این مساله مورد اعتراض جدی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

بنابر توضیحات حسینی، باشگاه در این ارتباط ضمن اشاره به اعتراض‌های جدی خود و نهادهای مختلف در ایران نسبت به این مساله و تاکید بر شواهد موجود لایحه‌ای را ارسال کرد که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی آن، این پرونده را برای پرسپولیس مختومه اعلام کرد. این امر به منزله پذیرش توضیحات ارائه شده از سوی باشگاه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز