خبرگزاری کار ایران

گرو یا تیام؛ گونکالوس به سرنوشت کدامیک دچار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۵۴

مهاجم پرتغالی و جدید تیم استقلال قصد دارد تا خاطرات خوش تیام را برای هواداران استقلال تداعی کند و روزهای تلخ حضور گرو در این تیم را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش ایلنا، سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان جایگزین الحاجی گرو در تیم استقلال مشخص شد و این تیم با یک مهاجم پرتغالی به توافقات نهایی دست یافت.

اسماعیل گونکالوس 27 ساله است و در پست مهاجم راس بازی می‌کند. این بازیکن 184سانتی متری فصل قبل را در باشگاه پاختاکور در لیگ ازبکستان گذرانده بود و شرایط مطلوبی در لیگ ازبکستان داشت و به نظر می‌رسد از لحاظ فنی شرایطی بهتر از الحاجی گرو داشته باشد. البته اینکه گونکالوس بتواند خاطره تلخ بازی های ضعیف گرو در استقلال را از یادها ببرد، مساله ای نیست که امروز بتوان درباره آن نظر داد و باید صبر کرد و عملکرد این بازیکن را در نیم فصل دوم دید.

درباره این بازیکن امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی داده است: «این بازیکن پس از حضور در ایفمارک و تست‌های پزشکی و تایید توسط این مرجع به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد. همان طور که قبلا هم اعلام کرده و به هواداران قول داده بودم این بازیکن ملی پوش که سابقه عضویت در تیم ملی جوانان پرتغال و تیم ملی بزرگسالان گینه را در کارنامه خود دارد و همچنین در لیگ های معتبر و بزرگ اروپا نظیر لوشامپیونا فرانسه، لیگ برتر پرتغال، اسکاتلند، یونان، قبرس و ... بازی کرده و فقط در 2 سال اخیر حدود 35 گل به ثمر رسانده است، به خط حمله اضافه و وارد خانواده استقلال خواهد شد.»

سرپرست باشگاه استقلال اظهار امیدواری کرد این بازیکن پس از موفقیت در تست های پزشکی بتواند در کنار دیگر بازیکنان بزرگ و با تکنیک استقلال به توفیق هرچه بیشتر استقلال کمک کند.» جالب است که سرپرست باشگاه استقلال درباره این بازیکن مدعی شده اقدام برای جذبش یک ماه طول کشیده است!

 فتحی ادامه داد: «مذاکرات با گونکالوس حدود یک ماه به طول انجامید و با نظر و درخواست سرمربی و به دور از هرگونه حاشیه و جنجال، او به مجموعه استقلال اضافه می‌شود و امیدوارم برای استقلال منشا اثر باشد.»

درباره گونکالوس شنیده می‌شود که ابتدا یک سال و نیم با استقلال قرارداد منعقد خواهد کرد اما چنانچه شرایط فنی مناسبی داشته باشد، قراردادش به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

این مهاجم گینه ای در شرایطی به استقلال ملحق شده که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال هیچ نظری درباره حضور او نداده اند. ظاهرا این بار نیز سرمربی استقلال راسا با بازیکن جدید وارد مذاکره شده و در این راستا حاضر به همکاری با دیگر اعضای باشگاه به خصوص اعضای کمیته فنی که قرار بود کیفیت فنی بازیکنان مد نظر را ارزیابی کنند، نشده است.

به هر حال حضور گونکالوس تا حدودی خیال شفر و هواداران باشگاه استقلال را که نگرانند، برای نیم فصل دوم راحت کرده است اما اینکه گونکالوس به مانند مامه تیام در استقلال بدرخشد، مشخص نیست و از حالا نمی‌توان درباره حضور مفید این بازیکن در استقلال تخمین درستی زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز