خبرگزاری کار ایران

درخواست مسی و مارادونا؛ سالا را پیدا کنید

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۵۳

لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا خواستار آن شده‌اند که جست‌وجو برای امیلیانو سالا ادامه پیدا کند. خانواده این مهاجم کاردیف که هواپیمایش گم شده است، از یک شرکت خصوصی خواسته‌اند که این فوتبالیست را پیدا کند.

به گزارش ایلنا، هواپیمای او و خلبان، دیوید ایبوتسون در منطقه گوئرنسی سقوط کرد و پلیس منطقه پس از سه روز جست‌وجو اعلام کرد که احتمال پیدا کردن آنها بسیار ضعیف است و عملیات را متوقف کرد.

رومینا، خواهر سالا و هوراسیو، پدر او از این تصمیم بهت‌زده شده‌اند. حالا چهره‌های فوتبالی مشهور دنیا از هشتگ #NoDejenDeBuscar (جست‌وجو را متوقف نکنید) استفاده می‌کنند تا مقامات را وادار کنند که تصمیمشان را برگردانند و جست‌وجو را از سر بگیرند.

نام مسی هم در میان آنها دیده می‌شود. او در یک استوری در اینستاگرام نوشته است: «تا زمانی که احتمال پیدا کردنشان وجود داشته باشد، تا زمانی که حداقل امید باشد، ما می‌خواهیم که لطفا جست‌وجو را متوقف نکنید. امیلیانو، تمام حمایتم از خانواده و دوستانت را اعلام می‌کنم.»

مارادونا هم تصویری از سالا را در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است: «امید هرگز نمی‌میرد.»

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی هم نوشته است: «ما نمی‌خواهیم تسلیم شویم. ما می‌خواهیم همچنان امیدوار باشیم. به همین دلیل است که من هم درخواست می‌کنم جست‌وجو را متوقف نکنید. از همان ابتدا فکر من پیش امیلیانو، خانواده و دوستانش بوده است. برای سالا دعا کنید.»

نیکولاس اوتامندی، هم‌تیمی آگوئرو در سیتی هم گفته است: «من می‌خواهم هم‌دردی خود را با خانواده امیلیانو اعلام کنم و از پلیس بخواهم که به جست‌وجوی هواپیما ادامه بدهد. هنوز این امید وجود دارد که آنها را زنده پیدا کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز