خبرگزاری کار ایران

ماموریت غیرممکن رئال برای جذب ستاره تاتنهام

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۳۷

کریستین اریکسن هدف اصلی رئال مادرید برای بازار نقل و انتقالات تابستانی است اما فلورنتینو پرس کار سختی در مذاکره با دانیل لوی، رییس تاتنهام پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، مادرید در اکتبر به دنبال جانشینی برای خولن لوپتگی بود و سانتیاگو سولاری را به‌عنوان مربی موقت انتخاب کرد. در همان زمان، بعضی از مدیران رئال مادرید می‌خواستند جانشینی برای لوکا مودریچ پیدا کنند. مشکل با این بازیکن از ابتدای فصل آغاز شده بود. او پس از آنکه با کرواسی نایب‌قهرمان جام جهانی شد و به‌عنوان بهترین بازیکن جام هم برگزیده شد، درخواست کرده بود دستمزدش افزایش پیدا کند، به‌ویژه که اینتر هم به دنبال جذبش بود. مادرید با درخواست او موافقت کرد اما این بازیکن کروات 33 سال دارد و باشگاه رئال اریکسن را جانشین بلندمدت او می‌داند. در پایان ماه اکتبر بود که لوی متوجه شد رئال یکی از ستارگانش را می‌خواهد.

لوی در آن هنگام به‌شدت عصبانی شد. در واقع او حس می‌کرد که رئال قصد غارت آنها را دارد، چرا که این باشگاه علاوه بر اریکسن، به موریسیو پوچتینو، مربی و هری کین، مهاجم تیم هم علاقه دارد.

تجربه‌های قبلی نشان داده که مذاکره با لوی کار بسیار دشواری است. رئال در هنگام خرید مودریچ موفق شد او را در آخرین روز بازار نقل و انتقالات از تاتنهام با قیمت 35 میلیون یورو بخرد. اوضاع برای گرت بیل هم مشابه بود و لوی 101 میلیون یورو بابت خرید او از رئال طلب کرد. رئال پس از فروش کریستیانو رونالدو در تابستان، بازیکن بزرگی خریداری نکرده است و به دنبال بازسازی باشگاه است. اریکسن جایگاه بالایی در فهرست خرید رئال دارد. او در 27سالگی سن مناسبی برای حضور در رئال دارد؛ او هم جوان است و هم به بلوغ رسیده است.

اما با توجه به واکنش لوی به علاقه رئال به این هافبک دانمارکی، پرس باید انتظار داشته باشد که مذاکرات با رییس تاتنهام بسیار دشوار باشد. به گفته یک منبع نزدیک، هر بار که رئال به سراغ یکی از بازیکنان تاتنهام می‌رود، لوی بسیار عصبانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز