خبرگزاری کار ایران

ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۳۵

مسئولان باشگاه پرسپولیس ساعات برگزاری دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ما پیش از این، ساعت بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا، در تهران میزبان آنها خواهیم بود را مشخص و به کنفدراسیون اعلام کرده بودیم. با مشخص شدن ورزشگاه زعبیل امارات از سوی ما به عنوان ورزشگاه بی‌طرف برای میزبانی از تیم الاهلی عربستان، امروز یکشنبه در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبا آسیا که از طریق فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود، ساعت این بازی هم اعلام شد.

وی ادامه داد: اولین بازی ما در این دوره از رقابت‌ها در 5 مارس برابر با 14 اسفند 97 خواهد بود که برابر برنده پلی آف مقدماتی انجام می‌شود. بیش از این، بازی در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی را برای این دیدار مشخص کرده بودیم.

بر اساس نامه‌ای که امروز یکشنبه ارسال شد نیز ساعت بازی ما برابر الاهلی عربستان که 20 فروردین برابر با 9 آپریل خواهد بود، 19:30 دقیقه به وقت دبی و 20 به وقت ایران خواهد بود. این ساعت پس از هماهنگی با باشگاه الوصل تعیین گردید.

بازی با السد به تاریخ 30 اردیبهشت نیز از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: طبق مقررات تیم‌های حاضر در مرحله گروهی باید ورزشگاه و ساعت میزبانی بازی‌های مرحله پلی‌آف خود را هم اعلام کنند. بر همین اساس، ما در صورت دستیابی به عنوان اول گروه D رقابت‌ها روز سه‌شنبه 28 خرداد در ورزشگاه آزادی میزبان بازی رفت خواهیم بود و ساعت این مسابقه را 19:50 دقیقه اعلام کردیم.

همچنین اگر به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنیم روز سه‌شنبه 4 تیر ماه میزبان بازی برگشت خواهیم بود و این دیدار هم از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

همچنین برای هر دو حالت اعلام کردیم چنانچه حریف ما در مرحله یک هشتم پایانی، یک تیم عربستانی باشد، زمین بی‌طرف و ساعت برگزاری مسابقه را متعاقبا مشخص و اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز