خبرگزاری کار ایران

موریاسو: تیم فوق‌العاده‌ای نیستیم ولی در حال پیشرفتیم/ مالکیت توپ را از ایران می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۳۲

سرمربی تیم ملی ژاپن در مورد تقابل با ایران صحبت کرد.

هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران در خصوص بازی فردا اظهار داشت: ما فردا بعد از 3 روز مسابقه داریم، بازیکنان ما تمرکز خوبی دارند و امروز هم آخرین تمرین را برگزار می‌کنیم و فکر می‌کنم در بهترین شرایط خودمان باشیم.

سرمربی تیم ملی ژاپن در ادامه  در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها ژاپن فعلی را با یونان جام ملتهای اروپا در سال 2004 که با ترکیب دفاعی قهرمان شد قیاس می‌کنند و نظر شما در این باره چیست گفت: ما تیم فوق العاده‌ای نیستیم چون در حال پیشرفت هستیم. با هر نتیجه بالاتر می رویم، فقط این مهم است که چطور بازی می کنیم. بازیکنان من همیشه تلاش می‌کنند مفهوم تیم بودن را حفظ کنند و ما هم سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم فردا هم برنده بازی باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عرب زبان که ایران هم در خط حمله خوب است و 12 گل زده و هم در خط دفاع که گلی نخورده و حالا برنامه شما برای این تیم چیست گفت: ایران یکی از بهترین‌های آسیا است که در رنکینگ هم اول است ولی ما همه چیز را در نظر می‌گیریم. ما به دنبال کیفیت بازی خودمان هستیم و فردا هم با همین شرایط بازی می‌کنیم. دنبال این هستم که تیم ملی ژاپن فردا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

موریاسو در خصوص  اینکه تیم ملی ایران پرفشار بازی می‌کند و حربه‌اش برای این بازی چیست؟ گفت: فوتبال بازی است که باید توپ را در اختیار داشته باشیم و سعی می‌کنیم که توپ را از آنها گرفته و سپس برای حملاتش برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم. فوتبال بازی است که باید توپ را برنده شوی و ما هم به دنبال همین موضوع هستیم.

سرمربی ژاپن در خصوص اینکه چرا تیمش فقط یک جلسه در العین تمرین می‌کند چون معمولا تیمهایی که در این شهر بازی داشته اند زودتر به اینجا سفر کرده‌اند گفت: تقویم همیشه جوری نیست که ما می‌خواهیم. ما باید با شرایطی که پیش رویمان گذاشته شده خودمان را تطبیق بدهیم و به همین دلیل امروز فقط در اینجا تمرین خواهیم کرد.

موریاسو در ادامه در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران تیمی خوب است و اگر شما ایران را شکست دهید می‌توانید قهرمان شوید گفت: می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم ولی همیشه دنبال همین هستیم که برنده باشیم. ما فردا هم دنبال برد هستیم مثل بازی‌های گذشته.

به گزارش فارس، خبرنگاری گفت: این بازی ما را یاد سال 1992 می‌اندازد که آن زمان شما (سرمربی) به عنوان بازیکن در تیم ملی ژاپن بازی می‌کردید و ژاپن در آن دیدار ایران را با گل کازویوشی میورا شکست داد و آیا فردا هم می‌توانید از تجربه آن بازی استفاده کنید یا خیر، گفت: این سوال آن بازی را برایم یادآوری کرد و شوکه شده‌ام! امیدوارم فردا بازیکنان ما مثل بازی سال 92 بازی کنند. البته نسل آن زمان با الان خیلی فرق دارد. آن نسل ژاپن را از فوتبال آماتور به حرفه ای منتقل کرد و توجه مردم به فوتبال بیشتر شد. الان فوتبال ما بالغ شده و همه می توانند مثل آن زمان به همه کمک کنند. این بازیکنان همه به بازی در تیم ملی علاقه دارند ولی الان در فشار بیشتری نسبت به آن زمان بازی می کنند.

وی در خصوص اینکه شما در بازی با عربستان تنها کمی بیشتر از 20 درصد توپ را در اختیار داشتید ولی برنده شدید و آیا در مقابل ایران هم همین سیستم را دارید گفت: ما می خواهیم اول توپ را از ایران بگیریم و می خواهیم آن را نگه داریم.آنها فشار زیادی می آوردند و ما این را می دانیم. در بازی با عربستان ما گل اول را زدیم ولی تمرکز را از دست ندادیم. نمی‌دانیم فردا با چه سیستمی به مصاف ایران می‌رویم ولی سعی می کنیم خودمان را حفظ کرده و با تصویری که از تیم ملی ایران داریم شرایط بازی را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز