خبرگزاری کار ایران

مجیدی: خوشحالم انتظار طرفداران استقلال به پایان رسید / استقلال و پرسپولیس امکانات نساجی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۷۸

سرپرست تیم نساجی مازندران پس از بازی تدارکاتی مقابل استقلال تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، فرزاد مجیدی پس از دیدار برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران درباره حضور مجیدی جلالی روی نیمکت نساجی گفت: ما با حضور آقای جلالی یک برنامه ریزی انجام دادیم و به هر حال طبق همین برنامه پیش می‌رویم. امروز هم یک بازی خوب داشتیم، مقابل تیم بزرگ استقلال بازی کردیم، نساجی و طرفدارانش لیاقت دارند که مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنند. این هدفی بود که از روی اول کارمان را در قائمشهر آغاز کردیم و شور و شوق هواداران را دیدم گفتم که لیاقت این تیم است در لیگ برتر با تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال بازی کند.

او ادامه داد: به هر حال آقای جلالی سابقه کاری معلوم دارند و استاد هستند. من 25 سال پیش در تیم پیام مقاومت شاگرد ایشان بودم، خصوصیات اخلاقی ایشان را می‌دانم، خیلی از ایشان ممنونم شرایط کاری هماهنگ پیش می‌رویم. احترام دو طرفه است و این به من انرژی می‌دهد که بیشتر همکاری کنیم.

مجیدی درباره رویارویی با برادرش گفت: به هر حال درمقابل استقلال هم سخت بود اما دیگر فوتبال حرفه‌ای شده باید بجنگیم و در مجموعه باشگاه نساجی هستم. از دیدار با دوستان خوشحالم اما در میدان باید بجنگیم و برای موفقیت تیم نساجی می‌جنگیم این شعار من و طرفداران تیم بزرگ نساجی است. 

او همچنین درباره حضور برادرش در کادرفنی استقلال تهران گفت: قبلا گفته‌ام و حالا هم می‌گویم به ایشان گفته بودم که کار سختی است اما بسیار خوشحالم که انتظار مردم و طرفداران استقلال به پایان رسید و به تیم برگشته است. آرزوی موفقیت می‌کنم و با طرز فکر و دیسیپلینی که او دارد روزهای خوبی را برای طرفداران استقلال پیش بینی می‌کنم.

مجیدی دراین خصوص که رویارویی بازیکنان نساجی سبب مصدومیت بازیکنان استقلال هم شد، گفت: امروز فوتبال تحت فشار بود، ما بین 5 تیم لیگ برتر از نظر امکانات هستیم، دوربین‌ها اینجا هستند ما یک ورزشگاه کامل در اختیار داریم و کمتر تیمی این مجموعه را در اختیار دارند. از لحاظ اقتصادی هزینه شخصی کردن بسیار سخت است از مسئولان شهری هم تقاضا دارند که کمک کنند. الان خود استقلال و پرسپولیسی‌ها زمین تمرین ندارند و همچنین مشکل پرداختی دارند اما ما طبق برنامه‌ای که داشتیم پیش می‌رویم. تصمیم براین بود که در تهران تمرین کنیم اگر این امکانات در قائمشهر باشد همین فردا محل تمرین را تغییر می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز