خبرگزاری کار ایران

منصور رشیدی: ایران یک سر‌‌‌و‌‌گردن بالا‌‌تر از آسیاست / امیدوارم دروازه بیرانوند بسته بماند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۹۷

گلر سابق تیم ملی در خصوص عملکرد بیرانوند در جام ملت‌ها صحبت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره اوضاع تیم ملی در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها گفت: در هفته‌های اول شرایط تیم قابل پیش‌بینی نبود ولی از هفته سوم با مشاهده شرایط باقی تیم‌‌ها متوجه کیفیت بالای ایران نسبت آن‌ها شدیم. تیم‌هایی همچون کره‌جنوبی و استرالیا که در دوره‌های قبلی همیشه مدعی بودند در این دوره حرف زیادی برای گفتن ندارد و نمایش ضعیفی داشتند. ایران در این تورنمت یک سروگردن بالاتر از روقبای خود قرار دارد و بعد ازآن هم قطر تکنیک خوبی دارد و حضور پرقدرتی داشته است.

وی درباره بازی آینده تیم ملی مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی که دوشنبه برگزار می‌شود عنوان کرد: ژاپن هم مانند سایر تیم های مدعی امسال از حالت ایده‌آل خود دور شده‌است و فکر می‌کنم تیم ملی باتوجه به نتایجی که کسب کرده است کار سختی مقابل ژاپن ندارد.

رشیدی که تجربه قهرمانی با ایران در جام ملت‌ها را دارد افزود: ایران تیم خوبی را در این دوره در اختیار دارد و توانایی این را دارد که بعد از 43 سال بار دیگر در فینال حاضر شود و عنوان قهرمانی را کسب کند.

سنگربان سابق ایران بهترین عملکرد را در بین دروازه‎‌بان‌های ایرانی در تمام ادوار این تورنمت دارد با تمجید از علیرضا بیرانوند گفت: با او در تیم ملی امید کار کرده‌ام و برایش خوشحالم. او تا این‌جای بازی‌ها را بدون گل خورده پشت سر گذاشته است و امیدوارم که تا پایان مسابقات به این مسیر ادامه دهد و به تنهایی به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره دست یابد.

او همچنین درخصوص وضعیت نامناسب فوتبال در زادگاهش مسجد سلیمان، گفت: مسجد سلیمان در گذشته یکی از قطب‌های فوتبال ایران بوده است ولی استعداد‌های زیادی با کیفیتی در سطح ملی دارد که می‌توانند اتفاقات خوبی را در برای این شهر و حتی ایران رقم بزنند اما به دلیل عدم وجود مدیریت درست و اصولی و همچنین مشکلاتی مثل کمبود بوجه نتوانسته اند از تمام توان و پتانسیلشان در این راه استفاده کنند و مردم فوتبال دوست این شهر را بار دیگر امیدوار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز