خبرگزاری کار ایران

استعفای ایزد سیف الله پور از مدیریت تیم بادران

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۸۵

ایزد سیف الله پور مدیر باشگاه بادران طی بیانیه‌ای از زحمات مدیران شرکت شبکه بادران تشکر و قدردانی کرد و با تقدیم استعفای خوداز باشگاه بادران تهران خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه بادران، در این بیانیه آمده است:


یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش/ می‌سپارم به تو از چشم حسود چمنش


بنده چهار سال در خدمت باشگاه بادران بودم و در همه این سالها تلاش کردم بهترین نتیجه و عملکرد را برای باشگاه بادران که یک باشگاه کاملا خصوصی است و از درآمد خود هزینه‌های باشگاه را پرداخت می‌کند به دست آورم.

در این چهار سال آقای دکتر قربانیان، خانم مهندس موسوی، آقای مهندس فرشید قربانیان، خانم مهندس قربانیان و ایمان ابراهیمی در سختی‌ها و مشکلات  کنار من بودند و من را تنها نگذاشتند و از این بابت از همه این عزیزان تشکر می‌کنم. حضور افرادی مثل دکتر قربانیان برای ورزش و فوتبال کشور نعمت است ولی متاسفانه بعضی افراد با قدرنشناسی از حضور افراد سرمایه‌گذار در ورزش آنها را دلزده و مایوس می‌کنند.
با توجه به مسائل پیش آمده حس کردم که شاید با رفتن بنده و ایجاد تغییرات در باشگاه بادران این تیم به مسیر موفقیت و رویای خود که صعود به لیگ برتر است برسد، به همین دلیل با احترام به همه دوستان در باشگاه بادران استعفای خود را تقدیم جناب آقای دکتر قربانیان کردم.
در پایان از عوامل باشگاه و کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات تشکر می‌کنم که در این مدت همراه من با تمام وجود برای باشگاه بادران کار کردند و امیدوارم در ادامه مسیر خود موفق باشند.

ایزد سیف الله پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز