خبرگزاری کار ایران

هواداران استقلال دوست دارند قهرمانی این تیم را ببینند

زرینچه: ایران شایستگی و لیاقت قهرمانی آسیا را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۶۱

جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌‌های آسیا خوب توصیف کرده و پیش‌بینی کرد ملی‌پوشان ایرانی می‌توانند بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

به گزارش ایلنا،جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌‌های آسیا خوب توصیف کرده و پیش‌بینی کرد ملی‌پوشان ایرانی می‌توانند بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

با زرینچه در مورد حضور ایران در جمع 4‌تیم پایانی، حریف احتمالی ایران در فینال و همچنین شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم همکلام شدیم.

ایران توانست به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌های آسیا صعود کند.

تیم ملی از تمامی جهات نسبت به سایر تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا شرایط بهتری دارد و باید قبول کنیم آنها شایسته‌اند و لیاقت قهرمانی را دارند. به نظرم، ما در این بازی برتر از چین بودیم و آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

اما تیم ملی در هر بازی با ترکیب متفاوت بازی می‌کند؟

کی‌روش نشان داده که بسته به تیم حریف و تاکتیک آنها، نفرات مورد نیازش را انتخاب می‌کند. حتی او اگر نیاز باشد بزرگترین  بازیکنان را  روی نیمکت می‌نشاند. او با همین روند توانست بدون حتی یک گل خورده به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کند.

خط حمله ما هم در این بازی عملکرد خوبی داشت. با این امر موافقید؟

ما بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله داریم. آنها تمام نقاط ضعف چین را آنالیز کرده بودند من فکر می‌کنم آنها یک ترسی از مهاجمان ما داشتند و این نشان می‌دهد که تیم‌های آسیایی از ایران هراس و دلهره دارند.

کدام یک از بازیکنان تیم ملی را تاکنون بهتر از بقیه دیدید؟

جواب دادن به این سوال سخت است زیرا اکثر بازیکنان ما در یک سطح قرار دارند و این را کی‌روش به آنها یاد داده که برای بازی کردن و فیکس شدن باید تلاش کنند و زحمت بکشند. اما فکر می‌کنم سامان قدوس شرایطش به مراتب بهتر از بقیه است و من امیدوارم همین روند را کل تیم همچنان ادامه دهند.

ایران باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ژاپن برود.

بازی سختی است زیرا ژاپن همیشه یک حریف سرسخت برای ایران بوده است. فکر می‌کنم این بازی سخت‌ترین بازی ایران باشد حتی اگر به فینال مسابقات هم برود. ایران اگر بتواند آنالیز دقیقی از ژاپن در این مسابقات داشته باشد، قوانین شکست دادن این تیم مطرح را دارا می‌باشد.

ایران اگر به فینال برود، دوست دارید با کدام تیم پیکار کند؟

به شخصه دوست دارم ایران با کره جنوبی فینال این مسابقات را برگزار کنند، چون به غیر از ایران تنها تیمی که در این مسابقات توانسته کمی بهتر عمل کند، کره بوده البته آنها یک بازی سخت را احتمالا با تیم استرالیا در نیمه‌نهایی خواهند داشت.

شما سال‌ها دفاع راست تیم ملی بودید. عملکرد بازیکنان را در این جناح چطور دیدید؟

اگر دقت کرده باشید، بازیکنان در این منطقه عملکرد خوبی داشتند و بارها با ارسال‌های‌شان زمینه گلزنی را فراهم کردند. هر دو بازیکن مدنظر یعنی رامین رضاییان و وریا غفوری شرایط فیکس بازی کردن را دارند.

شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

فکر می‌کنم استقلال هنوز نتوانسته بازیکنان مورد نیازش را جذب کند. آنها تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند البته تا جایی که می‌دانم یک بازیکن خارجی را جذب کردند. امیدوارم بازیکنان مورد نیاز این تیم جذب شوند.

به نظرتان استقلال می‌تواند در نیم‌فصل دوم مدعی باشد؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا هواداران استقلال دوست دارند قهرمانی تیم را ببینند. استقلال اگر کمی تمرکز لازم را حفظ کند، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز