خبرگزاری کار ایران

ماهان رحمانی: در خبرها دیدم که استقلال مرا می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۵۶

رحمانی معتقد است پیکان با حسین فرکی در نیم‌فصل دوم ناکامی‌های بازی‌های ابتدایی را جبران خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،استقلال هنوز آنچنان که باید و شاید در نقل و انتقالات کاری از پیش نبرده اما خبری آمد که آبی‌پوشان در خط میانی تیم‌شان به دنبال هافبک شماره 7 عراق هستند که پیش از این هم حرف از آمدن او به این تیم بود. با این حال گویا این گزینه اول یک گزینه دوم هم دارد که گفته شد ماهان رحمانی، هافبک طراح و میانی پیکان هم مدنظر استقلالی‌هاست. رحمانی که خودش این مساله را در خبرها دیده معتقد است پیکان با حسین فرکی در نیم‌فصل دوم ناکامی‌های بازی‌های ابتدایی را جبران خواهد کرد.

تمرینات آماده‌سازی پیکان چطور پیش می‌رود؟

شرایط تمرینات خوب است و زیر نظر کادرفنی جدید کار را با قدرت برای آماده‌سازی نیم فصل دوم پیش می‌بریم. امیدوارم با این تمرینات و آمادگی خوبی که داریم در ادامه مسابقات لیگ نتایج لازم را به دست بیاوریم.

به نظرت عمده دلیل نتیجه نگرفتن پیکان در نیم فصل اول چه بود؟

در نیم فصل اول تقریبا از هفته دهم به بعد نه خوب بازی کردیم و نه نتایج لازم را به دست آوردیم. یکسری مشکلات بود که باشگاه در جریان است اما الان اوضاع خوب است و با انگیزه کار را دنبال می‌کنیم.

در نیم فصل اول به نظر می‌رسد در حق تو کم‌لطفی شد. خوب بازی کردی و گل زدی اما جلالی تو را نیمکت‌نشین کرد؟

به هر حال این نظر کادرفنی بود اما فصل را خیلی خوب شروع کردم و از هفته دوم پایم به گلزنی باز شد اما در حالی که اصلا خودم هم متوجه دلیل آن نشدم من را نیمکت‌نشین کردند. نظر آقامجید روی من خیلی مثبت بود اما اینکه چرا این اتفاق افتاد به نظرم تصمیم خود سرمربی تیم نبود.

به نظرت نیم‌فصل دوم بازی به تو خواهد رسید؟

خدا را شکر حسین آقا فرکی شناخت خوبی از بازیکنان تیم دارد و بعضی بازیکنان شاگرد خود ایشان بودند. خود من زمانی که حسین‌آقا به سایپا آمد قرار بود به پرسپولیس بروم که بعد آقامجید من را به پیکان آورد. شرایط خوب است و ان‌شاءا... در کنار ایشان بتوانیم به سایپا کمک کنیم.

در خبرها آمد استقلالی‌ها روی تو نظر دارند اما در صورتی که نتوانند صفا هادی تیم ملی عراق را جذب کنند.

من هم در خبرها این موضوع را دیدم که در کنار هافبک عراقی برای این تیم گزینه هستم اما باشگاه استقلال هیچ درخواست رسمی نداده است و به قولی تنها در خبرها دیدم استقلال من را می‌خواهد.

اگر این درخواست جدی باشد به نظر می‌رسد پیکان اجازه این انتقال را ندهد.

به هرحال من تحت قرارداد پیکان هستم و هر اتفاقی قرار باشد بیفتد من تابع نظر باشگاه هستم. در حال حاضر هم چون هیچ چیز جدی نیست و در حد یک خبر بوده است با قدرت کار خودم را برای موفقیت تیم پیش می‌برم.

به نظرت این پیکان در نیم‌فصل دوم می‌تواند ناکامی‌ها را جبرا کند؟

صددرصد این طور خواهد بود. تیم خوبی داریم و در بازی‌های دوستانه اخیر که اکثرا لیگ برتری بودند با برد کار را تمام کردیم. قطعا با حسین فرکی و این بازیکنان پرانگیزه پیکان ناکامی‌ها را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز