خبرگزاری کار ایران

بعد از توقف عملیات پلیس؛

جستجوی مادر امیلیانو در کانال گورنسی

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۲۶

خانواده امیلیانو سالا قصد دارند به صورت خصوصی به جستجو برای فرزند مفقود شده‌شان تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، روز دوشنبه هفته گذشته بود که پرواز امیلیانو سالا از فرانسه به انگلیس روی کانال مانش از صفحه رادارها محو شد و تیم‌های جستجو و نجات به همراه پلیس گورنسی، بعد از سه روز جستجو اعلام کردند به عملیات خود برای پیدا کردن امیلیانو و خلبان هواپیما پایان داده‌اند.

جهان فوتبال و همچنین چهره‌های مطرح این رشته ورزشی از جمله لیونل مسی از پلیس تقاضا کردند که به عملیات خود تا زمانی که به جواب مشخصی دست پیدا نکرده‌اند، ادامه دهند.

جستجوی مادر امیلیانو در کانال گورنسی

سان انگلیس اعلام کرد خانواده سالا تصمیم گرفته‌اند با برنامه ریزی شخصی به جستجو ادامه دهند تا ضمن پیدا کردن فرزندشان، خلبان این سانحه دلخراش را نیز بیابند. این خانواده در حال برنامه ریزی برای استخدام قایق‌ها برای جستجو در منطقه کانال هستند. در این راستا خبر می‌رسد مادر امیلیانو به گورنسی سفر کرده است تا با مدیر برنامه‌های فرزندش ملاقات کند.

خواهر امیلیانو با تقاضای دلسوزانه درباره حادثه برای برادرش می‌گوید: "لطفا از جستجو کردن برای یافتن برادرم دست نکشید، می‌دانم که او هنوز زنده است. این را می‌دانم که او یک جنگنده است و هنوز زنده است. امیلیانو و خلبان در کانال هستند. لطفا جستجو را متوقف نکنید. آخرین باری که با او صحبت کردم دوشنبه بود که با بازیکنان نانت صحبت کرد. او بسیار هیجان زده بود که به کاردیف برسد. ما در تمام طول روز در تماس بودیم. حمایت مردم از سراسر جهان باورنکردنی بود. حتی اگر تلاش ما دعا کردن باشد نباید آن را متوقف کنیم."

مدیر اجرایی ارشد باشگاه کاردیف سیتی اعلام کرد این باشگاه قصد دارد سه‌شنبه هفته آینده پیش از برگزاری بازی کاردیف و آرسنال در ورزشگاه خانگی آرسنال، برای سالا، مراسم یادبودی برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز