خبرگزاری کار ایران

محمود کلهر در گفتگو با ایلنا ؛

کی‌روش آنالیز خوبی روی چین انجام داده بود/ غیبت طارمی خللی در روند خوب ما وارد نمی‌کند/ ژاپن را ببریم قهرمانیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۳۱

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار ایران و چین صحبت کرد.

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران و چین اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فوق‌العاده ظاهر شدیم. از نقاط ضعف تیم چین به خوبی استفاده کردیم و توانستیم به این تیم ضربه بزنیم. کادرفنی ایران و در راس آن‌ها آقای کی‌روش نشان دادند که به خوبی با تیم چین آشنایی داشتند و این تیم را آنالیز کرده بودند به همین دلیل توانستیم روی نقاط ضعف این تیم متمرکز شویم و به این تیم ضربه وارد کنیم. تک تک بازیکنان ما خوب عمل کردند اما نباید از بازی خوب آزمون و طارمی عبور کنیم که فوق‌العاده ظاهر شدند. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست‌ پیدا کنیم که متاسفانه چند فرصت را از دست دادیم و نتوانستیم تعداد گل‌های خود را افزایش بدهیم.

وی در خصوص فرصت‌سوزی زیادی که در تیم ایران انجام می‌شود نیز گفت: این نکته را باید در نظر داشته باشیم که اکثر موقعیت‌هایی که روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم روی سماجت مهاجمین خودمان و اشتباه مدافعان حریف است و به همین خاطر هنگام زدن ضربات آخر کمی از انرژی مهاجمین ایران کاسته می‌شود و نمی‌توانند ضربه آخر را بهتر به توپ بزنند. باید مقابل ژاپن خیلی هوشیارتر باشیم زیرا ممکن است موقعیت‌های زیادی در این مسابقه نصیبمان نشود و باید بتوانیم از حداقل توپ‌ها حداکثر استفاده را بکنیم.

کلهر در خصوص غیبت طارمی مقابل ژاپن نیز تصریح کرد: درست است که طارمی یک بازیکن موثر و خوب در ترکیب تیم ملی است اما نباید فراموش کنیم که تیم ملی ایران از نیمکت فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و بازیکنان خوبی در تیم داریم که می‌توانیم جایگزین طارمی کنیم و نباید از این بابت نگران بود. شما دیدید که امیری مقابل چین غایب بود ولی حاج‌صفی به خوبی جای او را پر کرد یا وقتی سردارآزمون بیرون آمد کریم‌انصاریفرد در فرصت کمی که داشت توانست گلزنی کند. با توجه به این شرایط فکر نمی‌کنم غیبت طارمی خللی در روند خوب ایران وارد کند.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی خود از قهرمان این دوره از رقابت‌ها گفت: به نظر من تیم ملی ژاپن آن تیم زهردار سابق نبوده و قدرتمند نیست اما واقعا با نظم بازی می‌کنند و باید مقابل این تیم بسیار هوشیارانه بازی کنیم و اشتباهات فردی را به کمترین حد ممکن برسانیم تا از سد این تیم عبور کنیم. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم ژاپن را شکست دهیم کار سختی در فینال نخواهیم داشت و می‌توانیم قهرمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز