خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون: نمی توانم به تیم ملی خیانت کنم / نبود طارمی ناراحت کننده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۰۸

مهاجم تیم ملی کشور گفت: قبلا نقاط ضعف چین را آنالیز کرده بودیم و خدارا شکر تاثیرگذار بود.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، ستاره این دیدار پس از این بازی درباره از خودگذشتگی‌اش در صحنه پاس به طارمی گفت: ما یک تیم هستیم. اگر دروازه خالی برای ما مهیا شود و نتوانم به گل تبدیل کنم به مهدی پاس می‌دهم یا به همبازی‌های دیگر و من نمی‌توانم به تیم خیانت کنم.

سردار درباره نبودن طارمی در بازی با ژاپن و تاثیر این غیبت گفت: صددرصد نبود طارمی در بازی ژاپن ناراحت کننده است و او یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. ولی ما بازیکنان جانشین خوبی داریم که می توانند زهردار تر از طارمی باشند. فکر می‌کنم بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد.

مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان درباره فشارهایش به دفاع چین گفت: ما قبلا نقاط ضعف چین را آنالیز کرده بودیم و خدارا شکر تاثیرگذار بود. ما فقط در شرایط کنونی به بازی ژاپن فکر می‌کنیم و کاملا با آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم. نمی‌خواهیم شلوغ بازی کنیم. اگر بتوانیم ژاپن را شکست دهیم و به فینال راه پیدا کردیم درباره فینال صحبت خواهیم کرد. طارمی در صحنه اخطارش سُر خورد. او سعی کرد که خودش را نگه دارد ولی نتوانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز