خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: ناراحتم که به خونه به خونه ظلم می شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۵۷

سرمربی خونه به خونه بابل می‌گوید در دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز داوری برعلیه او و شاگردانش بوده است.

به گزارش ایلنا، هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال بین دو تیم خونه به خونه و فجر سپاسی در حالی به پایان رسید که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود فجر سپاسی به پایان رسید. اکبر میثاقیان در پایان این دیدار به نحوه قضاوت داوری اعتراض کرد. 

اکبر میثاقیان سرمربی تیم خونه به خونه در پایان این دیدار، اظهار داشت: سرمربی تیم آنها مکررا به داخل زمین می‌رفت و علیه داوری اعتراض می‌کرد من به بچه‌ها گفتم مراقب باشید که اگر در 18 قدم دو بار دست به بازیکن بزنید بار سوم هم اگر دست بزنید بار چهارم داور پنالتی می‌گیرد چون برای این تیم سه پنالتی داور در هفته‌های گذشته گرفته بود. 

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:مقصر بازی امروز داور بازی بود. اصلا نه بازیکنان ما و نه بازیکنان حریف و نه تماشاگران بی‌احترامی نکردند.بروید فیلم بازی را به کارشناسان نشان دهید واقعا داور در حد این بازی بود؟ جدول بازی‌ها را ببینید تیم ما همه بازی‌ها را بیرون از شهر انجام می‌دهد. هفت هفته‌ای است که من به بابل آمدم، شش هفته است که ما بیرون از خانه بازی می‌کنیم. حتی بازی‌های خانگی‌مان را در شهر کیاکلا که بیرون از بابل است بازی می‌کنیم. فصل گذشته دیدید که در حق تیم خونه به خونه که یک تیم شخصی است چطور ظلم شد. مالک باشگاه چهار سال است که این تیم را اداره می‌کندو از جیب خود خرج می‌کند. این تیم به سختی جمع می‌شود آیا درست است که حق این تیم را بخورند. ما باید بیاییم اینجا و حق ما خورده شود؟ 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما معتقد هستید که پنالتی فجر درست بود،‌ گفت: نه اصلا من تعجب می‌کنم، فیلم بازی را بچه‌ها گرفته‌اند. البته داوران معمولا در شهر تیم میزبان تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در چند صحنه بازیکنان فجر خود را درون محوطه ما زمین انداختند که با جوسازی کادر فنی تیم حریف داور را مجاب به گرفتن پنالتی عجیب برای فجر سپاسی کرد. داور این بازی جوان است،‌ مقصر اصلی این جنجال‌ها داور امروز است. تیم فجر هم امروز خوب بازی کرد، اما ما در حال اداره کردن بازی بودیم و حتی می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم. من اصلا از باخت ناراحت نیستم در فوتبال یا باید ببریم و یا باید ببازیم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: ما هم زحمت کشیدیم، ما هم خوب بازی کردیم ما در همان دقایق تیم را کنترل کرده بودیم،‌قشنگ بازی کرده بودیم ما با برنامه بودیم، ما در نیمه اول دروازه خالی را تک به تک گل نزدیم من می‌گویم در این بازی یک داوری باید باشد که بازی را حتما کنترل کند اگر داور بازی خوب و اسمی بود کسی معترض نمی‌شد. داور هم باید جرات کند و بگیرد. 

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد اخراج خود از زمین، گفت: من 47 سال است که در فوتبال هستم تا به حال چه کار کرده‌ام؟ من هم کسوت دارم، بله من در کنار خط آدم خاصی هستم اما به کسی توهین نمی‌کنم من واقعا ناراحت هستم که به تیم خونه به خونه ظلم می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز