خبرگزاری کار ایران

داود مهابادی: پیشرفتمان محسوس است / این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۵۴

سرمربی فجر سپاسی می گوید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این پیشرفتی که کاملا محسوس است را در هفته‌های آینده هم حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فجرسپاسی شیراز، داود مهابادی پس از برتری مقابل خونه به خونه در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: خدارا شکر که توانستیم با این پیروزی دلچسب دل هواداران را شاد کنیم. بازیکنانم در هر دو نیمه کاملا مسلط بودند و توانستیم به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: به غیر از تک موقعیتی که در نیمه اول به حریف دادیم در اکثر دقایق تیم برتر میدان بودیم و به غیر از دوگلی که زدیم می‌توانستیم به گلهای بیشتری دست یابیم ولی در مجموع از عملکرد و نمایش بازیکنانم راضی ام و این پیروزی دلچسب را تقدیم هوادران می‌کنم.

مهابادی بیان داشت: در نیم فصل دوم گل زدن سخت می‌شود ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این پیشرفتی که کاملا محسوس است را در هفته‌های آینده هم حفظ کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص داوری گفت: در مجموع عملکرد داور خوب بود ولی حساسیتی که ایجاد شد تا حدودی روی بازی تاثیر گذاشت. داور ٥ دقیقه قبل از خطای پنالتی از یک خطایآاشکار و محرز پنالتی روی مهاجم تیم ما (بابا محمدی) چشم پوشی کرد و اگر تیمی از داوری ضرر کرده باشد قطعا تیم ما بوده است.به نظر بنده اگر ان خطا گرفته می‌شد شاید این همه تنش بوجود نمی‌آمد.

وی در انتها از همه هواداران خونگرم شیرازی و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز