خبرگزاری کار ایران

بمب جدید حریف استقلال در آسیا؛ مورچه اتمی از یوونتووس؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۲۹۴

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داده است که به زودی الهلال، ستاره سابق یوونتوس یعنی جووینکو را به خدمت می گیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال الهلال عربستان خودش را برای حضور هر چه قدرتمندتر در  لیگ عربستان و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند به همین دلیل قصد دارد با خریدهای بزرگ، ناکامی فصل پیش این تیم را جبران کند. هم اکنون این تیم عربستانی در خط حمله خود از دو بازیکن نام آشنا به نام‌های سوریانو اسپانیایی وگومس فرانسوی بهره می‌برد. اما آبی پوشان که لقب زعیم (بخوانید رییس) عربستان را یدک می کشند به این نام ها اکتفا نکرده اند.

 روزنامه الریاضیه عربستان از توافق الهلال با جووینکو، ستاره سابق یوونتوس سخن گفت و نوشت: همه چیز با این بازیکن تمام شده و به زودی مدیر برنامه‌هایش وارد عربستان می‌شود تا خانه‌ای برای او بخرد و محل اسکانش را مشخص کند.جووینکو در یوونتوس لقب "مورچه اتمی" را داشت و در خط میانی عملکرد خوبی از خود نشان می‌داد اما تصمیم گرفت که راهی لیگ کانادا شود و پیراهن تورنتو را بر تن کرد. حالا اگر این خبر به واقعیت تبدیل شود این بازیکن 31 ساله می تواند درآمد خوبی در کشورهای عربی به جیب بزند. 

لازم به ذکر است الهلال یکی از هم گروهی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است که با وجود تیم هایی چون العین امارات، الدحیل قطر و استقلال ایران یکی از سخت ترین گروه های تاریخ این جام یا همان گروه مرگ نامیده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز