خبرگزاری کار ایران

استقلال می تواند مدعی قهرمانی باشد

بیانی:محبوبیت مجیدی باعث می‌شود طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۰۱

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این روزهای این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است اگر بازیکنان این تیم برای پیراهن باشگاه و هواداران احترام قایل هستند نباید دنبال اعتصاب باشند چون آنها با تمرین نکردن به تیم لطمه می‌زنند: 

 

در مورد اردوی استقلال در ترکیه که حرف و حدیث‌های زیادی هم به همراه داشته چه نظری دارید؟

اصلا تعجب می‌کنم که چرا چنین اردویی برگزار شده است. معمولا اردوهایی که برگزار می‌شود اگر تهران سرد باشد جای گرم‌تر می‌روند و الان آنجا سردتر از ایران است و نمی‌توانند شرایط تمرینی را مهیا کنند. در کشور خودمان جاهای بهتری مثل کیش بود که ایده‌آل است و دلیل این کارشان را نمی‌دانم که چرا در ترکیه اردو زده‌اند اما مهم‌تر از هر چیزی اینکه آیا بازیکنان مدنظر کادر فنی را گرفته‌اند یا نه چون اطلاع‌رسانی نمی‌شود و هواداران نگران هستند. الان مدام صحبت می‌کنند که هزینه بالاست اما اردوی خارجی می‌گذارند و خودشان هم می‌گویند در این اردو نتوانستیم تمرینات منظم و خوبی انجام دهیم. شاید هم می‌خواستند آرامش بیشتری داشته باشند اما جایی رفتند که نمی‌توانند تمرین کنند.

 

در مورد اعتصاب بازیکنان قبل از این اردو چه صحبتی دارید؟

واقعا تعجب می‌کنم. زمان ما پولی پرداخت نمی‌شد و شاید این چیزها را درک نمی‌کردیم اما بازیکنی که می‌گوید من به استقلال آمدم چون این پیراهن را دوست دارم، این حرکات و اعتصاب‌ها معنی ندارد و حتی نباید به این فکر کنند که تمرین نکنند چون با تمرین نکردن به تیم لطمه می‌زنند. این اتفاقات جای سوال دارد. ممکن است پول بچه‌ها چند ماه دیر و زود شود اما در نهایت پرداخت می‌شود و مشکلی از این بابت ندارند که به خاطر پول اعتصاب کنند. پس هوادار کجای ماجراست؟ هواداری که در گرما و سرما می‌آید و کنار تیم است کجای قضیه قرار می‌گیرد؟ یک مقدار به آنها فکر کنند و از بزرگترهای تیم توقع دارم که این مسایل را مدیریت کنند.

 

حضور مجیدی را در کادر فنی استقلال چطور می‌بینید؟

مجیدی از نظر محبوبیتی که دارد، می‌تواند به تیم کمک کند و کادر فنی استقلال و شفر هم می‌توانند به مجیدی کمک کنند تا اگر روزی می‌خواهد نفر اول کادر فنی استقلال شود تجربه خوبی برایش می‌شود چون حاشیه‌های تیم را لمس می‌کند. محبوبیت مجیدی باعث می‌شود طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند و مطمئنم در چند بازی اول استقلال در آزادی صدهزار نفر می‌آیند اما باید ببریم و نتیجه هم بگیریم چون هواداری که می‌آید دوست دارد پیروزی تیمش را ببیند و استقلال می‌تواند با نتایج خوب در هفته‌های اول دور برگشت یکی از مدعیان قهرمانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز