خبرگزاری کار ایران

فرجی: نام نکونام در تاریخ قائمشهر ماندگار است / با جلالی به بهترین روند دست پیدا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۹۸

مدافع نساجی مازندران امیدوار است به همراه مجید جلالی آنها بتوانند سهمیه شهر قائمشهر را در لیگ برتر حفظ کنند.

فرشاد فرجی در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط تیم نساجی مازندران در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: خداراشکر بعد کش و قوس‌هایی که وجود داشت و زمانی که از دست رفت آقای جلالی به عنوان سرمربی جدید ما معرفی شدند. بیشتر صحبت ایشان این بود که با زمانی که از دست رفته باید بیشتر تلاش کنیم و پیش برویم تا به بهترین روند برسیم.

مدافع نساجی درخصوص جدایی جواد نکونام گفت: برای ایشان آرزوی موفقیت دارم دوست داشتیم در کنار هم باشیم اما شرایط فراهم نشد و امیدوارم در ادامه سرمربیگری موفق باشند. آقای نکونام زحمات زیادی برای تیم کشیدند و با ایشان به لیگ برتر صعود کردیم و نام او در تاریخ مازندران، قائمشهر و فوتبال نساجی می‌ماند. به هر حال این فوتبال است و سرمربی جدید معرفی شده است و حال به دنبال اهداف جدید هستیم.

فرجی درباره پیشنهادهای موجود در نقل و انتقالات گفت: چند پیشنهاد خیلی خوب داشتم اما شرایط امسالم فرق می‌کند چراکه در تیم شهر خودم بازی می‌کنم و به مردم شهر دین دارم. کار نیمه تمامی داریم و باید آن را تمام کنیم. امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم و به موفقیت تیم کمک کنم.

مدافع سرخپوشان درباره پیش بینی از جایگاه نساجی در نیم فصل دوم گفت: قطعا در نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر خواهد بود و تیم‌ها با جذب بازیکن و تقویت پا به مسابقات می‌گذارند. ما هم با توپ پرُتر وارد می‌شویم و ما هم از زمان از دست دادیم و در یارگیری عقب ماندیم. یک همت همگانی خواهیم داشت تا فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. دوست داریم سهمیه لیگ برتری را پس از 24 سال حفظ کنیم و بعد از آن به فکر رتبه بهتر هستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز