خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: جایی برای خوشحالی نیست؛ چین با تمام قوا به مصاف ما می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۴۷

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از گل اعتماد به نفس بیشتری گرفتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم برد و صعود بود که به آن رسیدیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش پس از برتری مقابل عمان و صعود به دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که پیروز شدیم ما برای برد آماده بودیم می‌دانستیم عمان با تمام قوا می‌آید و چیزی برای از دست دادن ندارد.

او درباره مهار زیبای بیرانوند گفت: پنالتی که بیرانوند گرفت ما را به بازی برگرداند و باعث شد ما هوشیارتر بازی کنیم. بعد از گل اعتماد به نفس بیشتری گرفتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم برد و صعود بود که به آن رسیدیم.

جهانبخش ادامه داد: بازی سختی با چین خواهیم داشت برخی فکر می‌کردند بازی با عمان هم راحت است اما دیدید که این تیم عملکرد خوبی داشت. بازی با چین سخت‌تر خواهد بود آنها هم با تمام قوا می‌آیند. در بازی با چین نیاز به تمرکز بیشتری داریم جایی برای خوشحالی نیست و باید از فردا برای بازی با چین آماده شویم.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: این برد را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از تمام پزشکان هم تشکر می‌کنم که شب و روز تلاش کردند تا من را به این مسابقات رساندند. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز