خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم:

مشکلات مالی مختص باشگاه ما نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۸۴

مدیر عامل پارس جم جنوبی می گوید مسائلی مانند تبلیغات دور زمین و حق پخش تلویزیونی که از موارد اولیه درآمدزایی هر باشگاهی است در ایران حتی یک در درصد از سود آنها به باشگاه ها تعلق پیدا نمیکند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در ابتدا در خصوص اردوی کیش اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که اردوی ۱۰ روزه ای را در جزیره ی کیش برپا کنیم و تاکنون نیز از این اردو رضایت داریم. 

وی ادامه داد: در جریان اردو، بازی‌های تدارکاتی هماهنگ شده و روز گذشته بازی اول برگزار شد. 

رضاییان درباره وضعیت تیم در نقل و انتقالات هم بیان داشت: مطابق درخواست سرمربی محترم، ۳ الی ۴ بازیکن جذب شده اند و در صورت نیاز کادرفنی ، با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره خواهیم شد البته ناگفته نماند در نیم فصل جذب بازیکن بسیار مشکل است و اکثر بازیکنان تحت قرارداد باشگاه ها هستند. 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پایان گفت: مشکلات مالی مختص تیم پارس جم نیست و دامن گیر کل فوتبال ایران شده است. متاسفانه مسائلی مانند تبلیغات دور زمین و حق پخش تلویزیونی که از موارد اولیه درآمدزایی هر باشگاهی است در ایران حتی یک در درصد از سود آنها به باشگاه‌ها تعلق پیدا نمیکند و امیدوارم برای حل شدن موارد این چنینی ، راهکاری پیدا بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز