خبرگزاری کار ایران

دین محمدی: تیم ملی متعلق به مردم ایران است / در شرایط حساسی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۱۸

عضو اسبق تیم ابی پوشان پایتخت، تیم ملی فوتبال را از آن تمام مردم ایران دانست و‌ تاکید کرد: این تیم متعلق به شخص خاصی نیست برای همین موفقیت و پیروزی‌های این تیم شادی را به تمام ایرانیان هدیه می‌کند.

به گزارش ایلنا، سیروس دین محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تیم‌ملی فوتبال در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و در این شرایط باید ارامش را به اردوی تیم ملی، تزریق کرد. 

او با اشاره به سرعت اطلاع رسانی توسط فضای مجازی تصریح کرد: هر گونه چالش و‌حاشیه می‌تواند بر عملکرد تک تک ورزشکاران‌مان اثر بگذارد و این مساله از سوی همه ما به‌ویژه رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد. 

عضو اسبق تیم ملی فوتبال با تاکید بر این‌نکته که هدف تیم‌ملی قهرمانی در اسیاست افزود: خوشبختانه تمام امکانات توسط فدراسیون و‌ وزارت ورزش و جوانان برای انجام این مهم، مهیا شده است. 

او در بخش دیگری از سخنانش امکاناتی که براماده‌سازی ملی پوشان‌فوتبال کشورمان مهیا شده را مورد توجه قرار داد و افزود: امکانات امروز با امکانات گذشته بسیار متفاوت است و‌ ما خدا را شاکریم که جوانان ورزشکارمان در این شرایط، تمرینات خود را پیگیری و‌در مسیر موفقیت گام برمی دارند. 

دین محمدی گفت: تیم ملی متعلق به شخص خاصی نیست متعلق به مردم ایران است یک نفر در موفقیت تیم دخیل نیست،  برای همین موفقیت و پیروزی‌های این تیم دل همه ایرانیان را می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز