خبرگزاری کار ایران

مرزبان: در جام جهانی شکار بودیم و در جام ملت‌ها شکارچی/ خائن‌های خاکستری از حاشیه‌های تیم ملی خوشحال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۹۷

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی‌های جام ملت‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی در مورد بازی تیم ملی مقابل عراق، گفت: فوتبال خوبی بود کی‌روش خیلی زود فهمید با حضور یک هافبک دفاعی دچار مشکل می‌شود به همین خاطر احمد نورالهی را به زمین آورد و آنها را در عرض یکدیگر استفاده کرد تا قدرت نفوذی حریف را کم کند. ما در دو بازی ابتدایی دیدگاه‌مان نسبت به چیزی که در جام جهانی ارائه می‌دادیم تغییر کرده بود ما باید به عنوان شکارچی وارد صحنه می‌شدیم، در جام‌جهانی ما شکار بودیم و در مقابل اقدامات تاکتیکی حریف عکس‌العمل انجام می‌دادیم اما در دو بازی ابتدایی جام ملت‌ها شکارچی بودیم و برنده شدیم. 

وی افزود: در بازی با عراق به تاکتیکمان در جام جهانی بازگشتیم و نسبت به کیفیت عراق عکس‌العمل نشان می‌دادیم ما مقابل عراق بازی خوبی نکردیم اما برایمان مهم سرگروهی بود. چرا که در صورت سرگروهی می‌توانستیم به مصاف رقبای ضعیف‌تری حداقل روی کاغذ برویم. عمان حداقل روی کاغذ از سایر حریفان قدرت کمتری دارد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد تغییرات زیاد ترکیب تیم ملی عنوان کرد: سرمربی ترکیب خودش را می‌شناسد و می‌داند که چه زمانی از آنها استفاده کند اینکه اخبار درون تیم به ما نمی‌رسد بسیار خوب است ما نمی‌دانیم چرا شجاعی بازی نمی‌کند یا دژاگه دیر به زمین می‌آید ما نمی‌دانیم آیا طارمی مریض است که بازی نمی‌کند یا اینکه مشکل دیگری دارد. اگر دلیل این مسائل را بدانیم به راحتی می‌توانیم صحبت کنیم اما اینکه مشخص نیست دلیل این تغییرات چیست بهتر است. 

مرزبان در مورد اینکه حواشی چقدر می‌تواند به تیم ملی آسیب بزند، عنوان کرد: این حواشی خیلی خطرناک است چرا که آنقدر خطرناک بود که توانست اسپانیا و آلمان را در جام جهانی نابود کند. آلمان برای اولین بار در تاریخ از گروهش بالا نیامد و آخر شد. آرژانتین و برزیل از این حواشی داخلی لطمه خوردند. نباید ارتباط بین تیم ملی، رسانه‌ها و مردم بر هم بخورد من خودم انتظار نداشتم در این وضعیت چنین بحث‌هایی مطرح شود و اوضاع را بدتر از قبل کنم. 

وی افزود: چیزی که مهم است بدانیم این است که افرادی که من نام آنها را خائن‌های خاکستری اطراف تیم ملی گذاشته‌ام از این اتفاقات خوشحال می‌شوند و نباید اجازه دهیم این مسائل به یک بحران درون تیمی بینجامد. مهدی تاج برای اولین بار شهامت صحبت پیدا کرد و اعلام کرد اظهارنظرها باید فنی باشد. یک چیز را فراموش نکنیم اگر بخواهیم نسبت به هر موضوعی سخت عکس‌العمل نشان دهیم این موضوع برای تیم ملی کشورمان مضر خواهد بود. نباید جریان‌هایی که به راه می‌افتد را برای تیم ملی سخت‌تر کنیم و فقط نیاز به اتحاد ملی داریم. نباید تسویه‌حساب انجام شود. وقتی در کشورمان نوجوان 14 ساله مقابل تانک می‌رود تا از خاک کشورش دفاع کند وظیفه ما این است که این مسائل سیاسی را کنار بگذاریم و شرافت داشته باشیم و از تیم ملی با شرافت دفاع کنیم. 

مرزبان در ارتباط با وضعیت نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: نفت درگیر مشکلات همیشگی خودش است ما باید تلاش کنیم تا این شرایط را بهبود ببخشیم. متأسفانه منابع لازم را نداریم، اردو نمی‌توانیم برویم و بازیکن بسیار سخت باید جذب کنیم. بدهی‌های گذشته گریبانگیر ما شده است، کسی که سه سال قبل طلبی داشته نامه‌اش الان به باشگاه می‌آید و مجبور هستیم قرض‌هایمان را بدهیم. در این بین هواداران پشت‌سر ما ایستاده‌اند و این اطمینانی که دارند باعث خوشحالی ما است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز