خبرگزاری کار ایران

پاس پرافتخار را می‌خواهیم نه پاس خودساخته

مدیرروستا،:اکثر مدعیان جام ملتها در یک سطح هستند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۱۴

چند روزی است که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت پاس به فوتبال تهران به گوش می‌رسد

به گزارش ایلنا،چند روزی است که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت پاس به فوتبال تهران به گوش می‌رسد و در خبرها داشتیم که وزیر ورزش و اداره کل ورزش و جوانان با پیشکسوتان پاس جلسه‌ای را برگزار کرده‌اند تا در این رابطه تصمیم درست و حسابی بگیرند.

در این رابطه گفتگویی با علی‌اصغر مدیرروستا، یکی از پیشکسوتان پاس و تیم ملی انجام دادیم که حرف‌های منطقی او را می‌خوانید.

ظاهرا خبرهایی مبنی بر بازگرداندن پاس به پایتخت مطرح شده است.

من هم مثل شما از رسانه‌ها شنیده‌ام که قرار است اتفاقاتی بیفتد ولی این‌طور که من شنیدم قرار نیست پاس قبلی را به تهران بازگردانند و قرار شده یک تیمی به نام پاس 97 یا 98 در تهران تشکیل دهند تا در لیگ دسته اول یا حالا دوم شرکت کند.

چرا خود شما در جلسه حضور نداشتید، چون در گذشته که با شما مصاحبه کردیم، به شدت دنبال این ماجرا بودید؟

من شنیدم چند پیشکسوت عزیز از جمله آقای حبیبی در جلسه حضور داشته‌اند ولی در جلسه‌ای که آقای مهدی مناجاتی، حسین آقاکازرانی، علیرضا حکیم‌زاده و رسول غنی‌زاده و حتی آقای حلوایی حضور نداشته باشند چندان به رسمیت شناخته نمی‌شود. شاید خیلی‌ها نمی‌دانند که یک بار پاس به دسته پایین‌تر سقوط کرد و همین آقای مناجاتی یک‌تنه توانست آن را زنده کند و به سطح اول کشور بازگرداند. الان هم می‌گویم؛ نبود آقای مناجاتی در جلسه نشان می‌دهد که بحث تبلیغات و سرگرم کردن عده‌ای است تا مردم را سرگرم‌ کنند وگرنه راه دیگری برای احیای پاس وجود دارد.

چرا؟

به این دلیل که اگر قرار است پاس را احیا کنند، باید همان پاس پرافتخار را از همدان به تهران بازگردانند. یا اینکه همان پاس را در همدان حمایت کنند تا زنده شود و به سطح اول مسابقات بازگردد. چند سال پیش یک اتفاق رخ داد و به هر دلیلی رییس جمهور تصمیم گرفت پاس را به همدان انتقال دهد. همان دوره هم همه ما پیشکسوتان و رسانه‌ها انتقاد کردیم و گفتیم این انتقال اشتباه است و جواب نخواهد داد. ما آن دوره با دوربین 90 هم مصاحبه کردیم و حرف‌های‌مان را زدیم ولی متاسفانه اجازه پخش مصاحبه‌های ما را هم ندادند! ما مخالف انتقال پاس بودیم اما خواهان مرگ تیم نبودیم که بخواهیم مشکلی درست کنیم. در هر حال همه به این نتیجه رسیدند که انتقال کار اشتباهی بود و حالا هم باید تصمیم درست و حسابی برای احیا کردن تیم بگیرند نه اینکه دنبال چیز دیگری باشند.

فکر می‌کنید این تیمی که قرار است تشکیل شود، مثل گذشته نظامی خواهد بود؟

ظاهرا با سردار اشتری صحبت شده که نظامی شود ولی بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد چون الان هیچ‌یک از تیم‌های لیگ برتری نظامی نیستند و مشکلات خاص خودشان را دارند.

کسی هست که بخواهد حمایت کند؟

بعید می‌دانم اسپانسری در این شرایط به سمت پاس بیاید، خصوصا اینکه پاس واقعی نباشد و بدون افتخار باشد. قطعا اگر پاس اصلی را حمایت کنند، حداقل اسپانسرها به سمت این تیم خواهند رفت.

از داستان پاس بیرون بیاییم! شما جام ملت‌های آسیا را پیگیری می‌کنید؟

تا جایی که بتوانم پیگیری می‌کنم.

کیفیت مسابقات بالا رفته یا فرقی نکرده است؟

بالا نرفته چون با اضافه شدن تیم‌ها، کیفیت پایین آمده است. البته همین تیم‌های درجه دو هم نشان داده‌اند که از پیش بازنده نیستند و هر بازی که به میدان رفته‌اند با جان و دل برای امتیاز گرفتن جنگیده‌اند.

تیم‌های مدعی کدام تیم‌ها هستند؟

هنوز تیم خیلی قوی در مسابقات دیده نشده و اکثر مدعیان در یک سطح هستند.

ایران چطور؟

ایران هم مثل همیشه شروع خوبی داشته که باید ببینیم در مرحله حذفی چطور کار خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز