خبرگزاری کار ایران

محمد رضا عباسی در گفت و گو با ایلنا:

پیش از حضور آذری برای ماندن در لیگ می‌جنگیدیم / نتایج نیم فصل اول را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۹۶

هافبک تیم ذوب آهن اصفهان درخصوص تمرینات آماده سازی در نیم فصل گفت: از وقتی آقای منصوریان آمده انرژی خوبی به تیم وارد شده و بچه‌ها با انگیزه‌تر تمرین می‌کنند. شرایط نسبت به نیم فصل اول بهتر است و امیدوارم شرایط همینطور خوب بماند.

محمد رضا عباسی در خصوص وضعیت تیم ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل به خبرنگار ایلنا گفت: اوضاع تمرینات خوب است و روز چهارشنبه بازی دوستانه‌ای با استقلال خوزستان داشتیم و احتمالا فردا اردوی ما تمام می‌شود.

وی افزود: از وقتی آقای منصوریان آمده انرژی خوبی به تیم وارد شده و بچه‌ها با انگیزهتر تمرین می‌کنند. شرایط نسبت به نیم فصل اول بهتر است و امیدوارم شرایط همینطور خوب بماند. فعلا بچه‌ها شاداب تمرین می‌کنند انشاالله در بازی‌های پیش رو نتیجه بگیرند.

بازیکن ذوب آهن درباره پیش‌بینی از عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم گفت: ما امیدواریم و می‌خواهیم که در نیم فصل دوم نتایج را جبران کنیم. در این دو سال نیم فصل اول خوبی نداشتیم و بد شروع کردیم حالا امیدواریم نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم و در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

عباسی درباره نحوه مدیریت سعید آذری اظهار داشت: آقا سعید در این چند ساله ثابت کرده که چه مدیریت قوی دارد. پیش از آمدن او در ذوب آهن بودم و ما تنها برای سقوط نکردن می‌جنگیدیم اما چند سالی که در ذوب آهن حضور داشته و با نتایجی که تیم گرفته نشان دادند، ثابت کردند یکی از بهترین مدیران ایران هستند.

وی خاطر نشان کرد: میزان پرداختی‌ها در این فصل خوب بود و بچه‌ها بین 40 تا 50 درصد دریافتی داشته‌اند و از این نظر مشکلی نداریم.

بازیکن تیم ذوب آهن درخصوص رابطه محسن مسلمان با اعضا و کادر فنی این تیم بیان داشت: امید نمازی یکی دو بازی مسلمان را بازی نداد و شرایطی پیش آمد که اوضاع خوب نبود. اما در حال حاضر میانه مسلمان هم با بچه‌های تیم و هم با منصوریان سرمربی تیم خیلی خوب است.

محمد رضا عباسی درباره پیشنهادات  همکاری دیگر تیم ها در نیم فصل دوم گفت: دو یا سه پیشنهاد به دستم رسید حتی برای باشگاه نامه هم فرستادند اما من شنیدم باشگاه با آنها مخالفت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز