خبرگزاری کار ایران

اشکرینیار تمدید می‌کند؛

راهکار اینترمیلان برای شکست منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۷۴

اینتر میلان در نظر دارد با عقد قرارداد جدید با میلان اشکرینیار که همراه با افزایش حقوق است مانع از انتقال این بازیکن به لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش ایلنا، پس از ابراز علاقه‌ی منچستر یونایتد به جذب مدافع وسط اینتر میلان، این تیم به دنبال عقد قرارداد جدید با ستاره 23 ساله خود شد تا بتواند با افزایش حقوق و دستمزد از انتقال این ستاره به شیاطین سرخ جلوگیری کند؛ دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچسترسیتی نیز به این مدافع اسلواک علاقه مند است.

میلان اشکرینیار که در سال 2017 با انتقالی 30 میلیون یورویی از سمپدوریا به اینتر پیوست زیر نظر لوسیانو اسپالتی توانست پیشرفت زیادی را داشته باشد و اکنون به یکی از مدافعان وسط برتر سری آ تبدیل شود که مشتریان زیادی نیز دارد.

مدیران اینتر بعد از درخشش این بازیکن در نظر دارند با پیشنهاد حقوق 3 میلیون یورو در سال اشکرینیار را متقاعد به تمدید قرارداد کنند که این رقم می‌تواند تا 3.5 میلیون یورو افزایش یابد و به نظر می‌آید که تمدید قراداد ستاره اسلواک با تیم اینتر میلان قطعی به نظر می‌رسد.

لوسیانو اسپالتی و میلان اشکرینیار هر دو انتقال در پنجره زمستانی را غیرمحتمل دانستند و آماده عقد قرارداد جدید در ماه فوریه می‌باشند و که این قرارداد مانع از خروج او از سری آ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز