خبرگزاری کار ایران

کمک به روانی‌ها با شادی گل مهاجم استرالیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۰۵

کمتر پیش آمده در فوتبال استرالیا بازیکنی سیاهپوست حضور داشته باشد. آور مابیل یکی از معدود ستاره‌های سیه چرده فوتبال استرالیا است که به سطح بالای فوتبال در این کشور رسیده و حالا یکی از مهمترین مهرههای تیم گراهام آرنولد به حساب می آید.

به گزارش ایلنا، او با 2 گلی که در بازی با فلسطین و سوریه زد، خود را بهترین گلزن استرالیا در جام ملتها کرد اما بیش از آنکه فوتبالدوستان آسیایی، به شوت استثنایی این بازیکن دقت کرده باشند، محو شادی گلش شدند و یک سوال را با هم تکرار کردند؛ آور مابیل چرا 3 انگشت خود را در دو طرف صورت و 2 انگشت را در مقابل بینیاش قرار داد؟ مابیل میگوید: «خیلی دوست دارم این داستان را توضیح دهم، در واقع من خیلی دوست دارم که همیشه به مردم کمک کنم. خیلی از مردم از مشکلات روانی رنج میبرند و آرامش ذهنی ندارند، این یک خوشحالی است برای آوردن سلامت به ذهنها. شاید خیلیها چنین مشکلی داشته باشند اما نباید بترسند.»

پسری که در کنیا به دنیا آمد و پس از شعله ور شدن آتش جنگ با سودان، به همراه مادرش رنج سفر و خطرات پناهندگی را به جان خریدند و راهی کشور استرالیا شدند، میگوید: «افسردگی، بیماری روانی یا هر چیز دیگری که باشد، آنها فقط نیاز دارند که با کسی صحبت کنند. شما نباید دهانتان را ببندید، شما باید صحبت کنید، این داستان خوشحالی گل من است. من همیشه میخواهم به مردم کمک کنم، البته اگر قبول کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز