خبرگزاری کار ایران

علی علیزاده: بازی ایران - عراق را دیدم یاد خودم افتادم/ مهدوی‌کیا درست می‌گوید، جای من در تیم ملی خالی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۸۹

مهاجم سابق فوتبال در مورد صحبت‌های مهدی مهدوی‌کیا واکنش نشان داد.

علی علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل عراق اظهار داشت: بازی خوبی بود هرچند که در نیمه دوم کمی کنترل بازی از دست بچه‌ها خارج شد و عراق به ما فشار آورد ولی باز هم خدا را شکر به عنوان تیم سرگروه صعود کردیم و امیدوارم در مراحل بعدی بهتر عمل کنیم.

وی افزود: درست است که برای صعود به یک تساوی نیاز داشتیم ولی تیمی که مدعی قهرمانی است باید در هر بازی برای پیروزی به میدان برود. این را هم فراموش نکنید تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم ما در ترکیب نبودند و به نوعی با تیم دوم بازی کردیم و این موضوع روی کیفیت کار بچه‌ها تاثیرگذار بود.

بازیکن پیشین فوتبال در مورد خط حمله تیم ملی هم گفت: ما یک زوج طلایی در تیم ملی داریم که آزمون و طارمی هستند و اگر این دو نفر کنار هم نباشند خط حمله ناقص می‌شود و عملکرد تیم افت می‌کند. از طرفی توپ‌رسانی به مهاجمان هم ضعیف بود و موقعیت چندانی برای آنها نساختیم.

علیزاده در مورد صحبت‌های مهدوی‌کیا که گفته بود تاکتیک تیم ملی اوت انداختن بود و او باید دعوت می‌شد عنوان کرد: شاید باورتان نشود ولی من روز گذشته بازی را می‌دیدم یاد خودم افتادم و فکر می‌کنم جایم در ترکیب تیم خالی بود. اوت دستی و روی آوردن به توپ‌های هوایی هم یک تاکتیک است که وقتی بازی روی زمین گره می‌خورد می‌شود از آن استفاده کرد و ایرادی وارد نیست. وحید امیری هم اوت‌های خوبی می‌انداخت.

وی در مورد اینکه چرا از مربیان ایرانی برای استفاده از اوت دستی انتقاد می‌شود ولی کی‌روش هم رو به این کار می‌آورد گفت: دلیلش این است که ما ایرانی‌ها فقط از خودمان انتقاد می‌کنیم و یک خارجی کاری بکند تاییدش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز