خبرگزاری کار ایران

آزمون: از بازی بعدی ایران واقعی را می‌بینید / اگر جای عراق بودیم برای برد بازی می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۱۰

مهاجم جوان تیم ملی ایران پس از بازی برابر عراق پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار با عراق در جمع خبرنگاران درباره فرصت از دست رفته، گفت: فرصت گل من شبیه چهار سال قبل بود اما ضربه ام تبدیل به گل نشد. چه کسی دوست دارد گل نزند؟

وی درباره افت بدنی تیم ملی در دقایق پایانی، عنوان کرد: ما دیدیم که آنها نمی خواستند گل بزنند و هر دو تیم می خواستند نبازند. ما اگر جای عراق بودیم و در این دیدار برد می خواستیم، این بازی جان‌دارتر می شد.

آزمون در واکنش به سوت های ایرماتوف ترجیح داد سیاست سکوت اتخاذ کند و گفت: من در مورد داوری صحبت نمی کنم و قضاوت کار من نیست.

مهاجم تیم ملی درباره حمایت هواداران در ورزشگاه، افزود: همیشه ما را حمایت می کنند و تنها نیستیم. دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم باز هم در بازی بعدی حضور داشته باشیم.

سردار در پاسخ به این سوال که کدام حریف را برای ایران در مرحله بعدی ترجیح می دهی، بیان کرد: از مرحله بعدی بازی واقعی ایران را خواهیم دید. ما نباید به کسی باج بدهیم و مهم نیست چه کسی جلوی ما خواهد بود و ما بازی خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز