خبرگزاری کار ایران

ما باید قدردان تیم داوری هم باشیم

کی روش: بازیکنانم از پرستیژ بالای خود پرده برداشتند / تیم داوری نشان داد تجربه بالایی دارد!

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۰۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل عراق در نشست خبری علیه داوری این دیدار موضع گرفت.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش که با تساوی بدون گل مقابل عراق به عنوان صدرنشین گروه D موفق به صعود به مرحله بعدی جام ملت‌ها شد در نشست خبری از روشن ایرماتف انتقاد کرد و او را یکی از حریفان تیمش در این گروه خواند.

کارلوس کی‌روش بعد از تساوی برابر عراق گفت: بازی پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و خود بنده هم خسته هستم. بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هواداران ایران و عراق مطمئنا از آن راضی بودند. نیمه اول ما حاکم میدان بودیم و دو موقعیت خیلی خوب داشتیم و استفاده نکردیم. در نیمه دوم استراتژی ایران تغییر کرد و بر روی ضد حملات برنامه ریزی کردیم و به عراق اجازه دادیم کارش را انجام بدهد. ما یک موقعیت داشتیم و آن‌ها هم یک موقعیت و در مجموع بازی خوبی را دیدیم.

کارلوس کی روش در ادامه با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه این مسابقات گفت: نگاه بنده این گونه است که در حال حاضر تیم به استراحت نیاز دارد و باید از لحاظ ذهن و بدنی خودمان را برای بازی های آینده آماده بکنیم، جام ملت های واقعی از اینجا آغاز خواهد شد. از اینجا همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد  بود. به این معناست که باید نگاهمان را کاملا دقیق کنیم تا بازی های آینده را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص اینکه در آینده هم در ترکیب تیم ملی تغییر خواهد داشت یا نه گفت: من به این مسائل شگفتی نمی‌گویم. این‌ها یک سری مسائل هستند؛ شگفتی نیست و ما 23 بازیکن داریم که همه آمادگی دارند و بازی به بازی نسبت به استراتژیکی که داریم تغییرات را اعمال می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. بازیکنان من ثابت کردند که همگی آمادگی لازم دارند. در دقایقی از بازی که باید خوب عمل می‌کردند بازی را در دست گرفتند و در دقایق دیگری که شاهد بازی احساسی بودیم، بازیکنانم از شخصیت و پرستیژ بالای خوب پرده برداشتند. همین طور در لحظاتی از بازی نشان دادند که می‌توانند بهترین تصمیم را در زمین بگیرند. امروز شاهد حضور سه تیم خوب در زمین بودیم،‌ تیم ایران،‌ عراق و همین‌طور تیم فوق‌العاده داوری، داوری باتجربه که تصمیمات بسیار خوبی در این مسابقه گرفت و نشان داد تجربه بالایی دارد. البته ما سه هدف داشتیم،‌ هدف اول این بود که صعود کنیم. هدف دوم‌مان این بود که به عنوان تیم اول به مرحله بعد راه پیدا کنیم. هدف سوم‌مان این بود که به تمام بازیکنانی که آمادگی بازی دارند،‌ بازی برسد و به همین دلیل نسبت به بازی قبل پنج تغییر داشتیم. همه بازیکنان هم ثابت کردند که آماده حضور در زمین هستند.

کارلوس کی‌روش هم‌چنین رو به خبرنگار عرب زبان AFC کرد و گفت: من سوال دیروز شما را به خوبی یادم است. سوالی که شما در جمع همکارانتان اعلام کردید که برخی انتقادات از یک مربی خاص در ایران وجود دارد. دیروز من تیم ملی عراق را تحسین کردم و شما که خبرنگار یک ارگان رسمی هستید باید در خصوص جمع آوری اطلاعاتتان دقت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز