خبرگزاری کار ایران

حضور مدافع ملی‌پوش در تراکتورسازی منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۵۲

حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ماشین‌سازی تبریز در تراکتور منتفی شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه تراکتورسازی در خط دفاعی مشکلاتی دارد، جذب مدافع یکی از برنامه‌های نقل و انتقالاتی این تیم به شمار می‌رود. در همین راستا از حسین کنعانی‌زادگان به‌عنوان یکی از گزینه‌های تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی یاد می‌شد که طی هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در این مورد منتشر شد. کنعانی‌زادگان که همراه تیم ملی در امارات به سر می‌برد، تا آستانه حضور در تراکتورسازی تبریز هم پیش رفت اما این مساله به تازگی از تب و تاب افتاد. 

بر اساس مذاکرات انجام شده، محمدحسین کنعانی‌زادگان در نیم‌فصل دوم به حضور خود در ماشین‌سازی ادامه خواهد داد و پروژه تراکتوری شدن مدافع تیم ملی در نقل و انتقالات زمستانی منتفی است. به این ترتیب باید دید تراکتوری‌ها در خط دفاعی که به شدت در آن احساس نیاز می‌کنند سراغ چه بازیکن دیگر خواهند رفت؟ کنعانی‌زادگان پیش از این هم با درخواست عقد قرارداد طولانی‌مدت تراکتوری‌ها مخالفت کرده و خواستار حضور به مدت نیم‌فصل در این تیم شده بود. 

در مقابل هم تراکتوری‌ها با این درخواست مدافع تیم ملی مخالفت کرده بودند. شاید همین مساله باعث شد حالا حضور او در تراکتور منتفی شود. حضور در تیمی که ملی‌پوشان زیادی دارد و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ هجدهم به شمار می‌رود. البته کنعانی‌زادگان که یکی از مدافعان جوان به حساب می‌آید، قصد دارد در اروپا فوتبال خود را دنبال کند که همین مساله باعث شد او با پیشنهاد قرارداد بلندمدت، مخالفت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز