خبرگزاری کار ایران

فرار کارلوس کی‌روش از جنگ روانی عراقی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۱۱

شاگردان کارلوس کی‌روش طی روزهای اخیر درباره بازی با عراق زیر بار بازی انتقامی نرفته و هر کدام به نوعی می‌گفتند فقط برای فوتبال بازی کردن به زمین می‌روند و به بازی 4 سال قبل توجه زیادی ندارند.

به گزارش ایلنا، شاید تنها در میکسزون بازی با ویتنام بود که چند بازیکن در خصوص بازی انتقامی حرف‌هایی زدند اما از بعد از بازی با ویتنام خبری از پاسخ و کری‌خوانی نبود اما چرا این اتفاق رخ داده خودش جای سوال دارد؟

ظاهرا در یکی دو روز اخیر کی‌روش دست سرمربی عراق و حربه‌هایش را خوانده است و به همین دلیل اجازه نداده بازیکنان و کادر فنی‌اش در این باره موضعی بگیرند و البته خودش هم در نشست خبری قبل از مسابقه وارد این بازی روانی نشد و شجاعی هم در این خصوص دم به تله نداد.

بعد از مصاحبه‌ای که کاتانچ در مورد نقاط ضعف و قوت ایران انجام داد روز دوشنبه خبرنگار تلویزیون عراق با حضور در محل تمرین تیم ملی سعی داشت که از بازیکنان تیم ملی سوالاتی را بپرسد که البته فرصت پرسش پیدا نکرد.

 در ادامه این خبرنگار عراقی که مشخص بود با هدف به تمرین تیم ملی آمده، خطاب به اوسیانو کروز گفت: تیم ملی عراق قطعا برنده بازی با ایران است و نظر شما درباره این موضوع چیست که مربی تیم ملی در واکنشی جالب گفت: درست می‌گویید، عراق باید این بازی را ببرد چون تیم خوبی است و همه از این تیم انتظار دارند که برنده بازی با ایران باشد!

وی حتی قصد داشت با عوامل اجرایی تیم ملی هم مصاحبه کند که البته با پاسخ منفی روبرو شد. عراقی‌ها چند روز قبل به بازیکنانشان اعلام کردند ایرانی‌ها مدعی شدند عراق را با تعداد گل‌های زیاد می‌برند و با این روش تصمیم گرفتند که بازیکنان‌شان را تحریک کنند اما وقتی روز دوشنبه با هدف گرفتن مصاحبه از بازیکنان ایران به محل تمرین آمدند دست خالی برگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز