خبرگزاری کار ایران

بیژن طاهری گزینه اصلی است

کدام دستیار وینفرد شفر در نیم فصل دوم سکونشین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۷۲

با اضافه شدن فرهاد مجیدی و مارتین فورکل تعداد دستیاران وینفرد شفر به 6 نفر می‌رسد.

به گزارش ایلنا، با اضافه شدن فرهاد مجیدی و مارتین فورکل  تعداد دستیاران وینفرد شفر به 6 نفر می‌رسد. از بین  بیژن طاهری، میگوئل کولی، فرهاد مجیدی، مارتین فورکل، اشکان نامداری و فلیپ آندریاس یک نفر باید روی سکو بنشیند. از آنجایی که مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز باید روی نیمکت بنشینند، گزینه‌ای که باید روی سکوها برود از بین دیگر دستیاران خواهد بود. ابتدا خبر رسید که باتوجه به اینکه کولی مدرک مربیگری ندارد و نیم فصل اول هم با ارفاق مجوز نشستن روی نیمکت را گرفت، جای خودش را به دستیاران جدید می‌دهد.

اما در ادامه مشخص شد مشکل او برای نیم فصل دوم هم حل شده و شفر هم اصرار دارد که کمک سابقش در تیم ملی جامائیکا حتما کنارش باشد. نشاندن فرهاد روی سکو هم که شدنی و منطقی نیست. به این ترتیب از بین طاهری وفورکل یکی انتخاب خواهد شد. شواهد و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دستیار ایرانی مانند ساشا شفر برای بازی‌ها روی سکو خواهد رفت. البته هنوز این تصمیم نهایی و اعلام نشده است. اما اگر این موضوع رسمی شود آن‌وقت شفر در طول بازی 3 دستیار خارجی و 2 دستیار ایرانی در کنار خودش خواهد داشت.

ایرادی که نیم فصل به شفر می‌گرفتند این بود که با وجود طاهری و کولی به عنوان دستیاران فنی، او مشاوران خوبی روی نیمکت ندارد و جای خالی جیری ساناک به شدت احساس می‌شود. حالا قرار است فرهاد و مارتین این خلاء را پر کنند. استقلال تیم فصل دوم کار سختی پیش رو دارد و نیاز شفر به کمک دستیارانش بیش از نیم فصل اول خواهد بود.        

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز