خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس / تمرینات فشرده زیر نظر برانکو

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۷۵

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین نوبت اول خود را امروز سه‌شنبه از ساعت 10 صبح به وقت قطر در اسپایر آغاز کردند. بازیکنان در حالی وارد زمین شدند که بازیکنان پاری سن ژرمن هم در حال مراجعه به سالن بدنسازی مجاور زمین بودند. البته این مساله دیگر عجیب نیست چون به نظر می‌رسد کمپ اسپایر و شهر دوحه با گذشت هر سال، شاهد حضور تیم‌های بلند آوازه‌تر و سلبرتینی‌های فوتبالی بیشتری باشد و البته این حضور به معنای اجرای تمرینات و بازی‌های دوستانه سطح بالاتر خواهد بود.

برای شروع تمرین امروز، موانع چیده شد تا بازیکنان ابتدا گرم کنند و بعد هم کارهای سرعتی را انجام دهند.

کار با توپ، پاسکاری، دویدن‌های استقامتی در حالیکه بازیکنان وزنه بسته بودند، کار روی ضربات ایستگاهی و شروع مجددها از جمله این تمرینات بود.

در یکی از این تمرینات روی شروع مجددها، تیم مدافع وظیفه داشت بلافاصله پس از تصاحب توپ یک ضد حمله را تدارک ببیند.

پایان بخش تمرین هم بازی فوتبال در نیمی از زمین در قالب دو تیم قرمز و زرد بود و تلاش سرخپوشان در ساعت 11:35 دقیقه به وقت محلی تمام شد تا بازیکنان برای ناهار و استراحت راهی هتل شده و برای تمرین نوبت بعدازظهر آماده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز