خبرگزاری کار ایران

با تجربه‌هایی که در امارات به میدان رفته‌اند

منتظری چهارمین بازیکن مسن جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۷۵

مدافع تیم ملی ایران در اولین دوره حضورش در جام ملت‌ها یکی از مسن‌ترین بازیکنانی است که تا این لحظه در جام ملت‌ها به میدان رفته است.

به گزارش ایلنا،مدافع تیم ملی ایران در اولین دوره حضورش در جام ملت‌ها یکی از مسن‌ترین بازیکنانی است که تا این لحظه در جام ملت‌ها به میدان رفته است.

رقابت‌های هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در امارات متحده عربی در حال برگزاری است و تیم‌ها برای حضور در بازی آخر مرحله گروهی آماده می‌شوند. در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 24 تیم آسیایی برگزار می‌شود مربیان و تیم‌های مختلف با سبک‌ها و روش‌های خاص خودشان به بازی‌ها آمدند. ویتنام همگروهی ایران تیمی که در سال‌های اخیر در رده‌های سنی زیر 23 و زیر 21 بازی می‌کرده را به مسابقات آورده است. مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی چین اما به بازیکنان با تجربه اتکا کرده است و کارلوس کی‌روش به بازیکنانی که در روسیه حضور داشتند اطمینان کرد و بازیکنانی که در چارچوب تاکتیکی‌اش بودند را به امارات آورد.

با این وجود در این دوره از رقابت‌ها بازیکنان باتجربه زیادی حضور از جمله در تیم ملی ایران که مسعود شجاعی، پژمان منتظری و اشکان دژآگه در زمره بازیکنان با تجربه تیم به حساب می‌آیند.

در رده‌بندی مسن‌ترین بازیکنانی که در این دوره از جام ملت‌ها به میدان رفته‌اند پژمان منتظری با 35 سال و 4 ماه و یک روز در رده چهارم قرار دارد. او در بازی با یمن و در بین دو نیمه جانشین مجید حسینی شد. اما در رده اول این جدول ژی ژنگ از تیم ملی چین با 38 سال و 4 ماه و 22 روز حضور دارد. آمر شفیعی دروازه‌بان تیم ملی اردن نیز 36 سال و 10 ماه و 23 روز دومین بازیکن مسنی است که تا الان در این دوره از رقابت‌ها به میدان رفته است. ایگناتی نستروف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان نیز با حضور در بازی برابر ترکمنستان درون دروازه تیمش قرار گرفت با 35 سال و 6 ماه و 24 روز بالاتر از پژمان منتظری قرار گرفته است. اشکان دژآگه کاپیتان تیم ملی ایران که در بازی با یمن با 32 سال و 6 ماه و دو روز پا به زمین گذاشت در رده بیست و ششم این رده‌بندی قرار دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز