خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ؛

بشار - طارق ، زوجی که می‌تواند خاطره‌ آن جونگ هوآنگ را زنده کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۵۰

دو بازیکن شاغل در لیگ ایران مقابل تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی کشورشان مضایغه نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل عراق قرار خواهد گرفت که این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور گروهی جام ملت‌ها می‌باشد. تیم عراق از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و می‌توان برای ایران دردسر ساز باشد.

بشار رسن و طارق همام بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال هستند که از مهره‌های اصلی کاتانچ سرمربی عراق هستند که باید  توسط مردان کی‌روش متوقف شوند زیرا  درخشش آن‌ها در زمین می‌تواند موجب موقعیت سازی برای مهند علی ستاره جوان این تیم شود و روی دروازه ایران خطرساز باشد.

بشار رسن دومین فصل حضور خود در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد و یکی از مردان کلیدی برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات این تیم است. بشار  در پرسپولیس مامور طراحی حملات است و بازیکنان دیگر را به خوبی تغذیه می‌کند. همچنین وی از قدرت دریبلینگ بالایی هم برخوردار است و می‌تواند یار مستقیم خود را از پیش رو بردارد. به همین علت می‌تواند در بازی روز چهارشنبه برای ایران خطرساز تر از همیشه باشد و کار را برای مدافعان ایران سخت کند.

از سوی دیگر طارق همام ستاره تیم استقلال هم در عراق یکی از بازیکنان تاثیر گذار است. وی که در دیدار نخست مقابل ویتنام نیمکت نشین بود با حضور در زمین به عنوان یار تعویضی توانست گل مساوی را وارد دروازه این تیم سخت‌کوش کند و نشان دهد جایش روی نیمکت ذخیره‌ها نیست. طارق در تیم استقلال هم به یکی از بازیکنان اصلی شفر تبدیل شده و سرمربی آلمانی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

این دو بازیکن می‌توانند با هماهنگی و کارهای ترکیبی که انجام می‌دهند روی دروازه تیم ملی ایران خطرساز باشند و کارلوس کی‌روش این را بهتر از هر شخص دیگری می‌داند و قطعا برای مهار آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز