خبرگزاری کار ایران

شروین اسبقیان خبر داد ؛

29 نفر از قهرمانان بازی‌های آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۲۵

29 نفر از مدال آوران بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مشمول قانون معاف از سربازی شده اند که فرآیند معافیت آنها آغاز شده و مراحل نهایی را سپری می کند و به زودی کارت معافیت آنها صادر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دیدار صمیمانه مدال آوران بازی های آسیایی با رهبر معظم انقلاب را که با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد اظهار داشت: در آن دیدار مقام معظم رهبری رهنمودهای بسیارارزشمندی را پیرامون مسائل اخلاقی در حوزه ورزش متذکر شدند و عنایت ویژه ای هم به درخواست های مدال اوران داشتند و اظهار داشتند در این خصوص باید فکری به حال همه شما بشود که پس از آن با نامه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به ستاد کل فرآیند معافیت مدال آوران بازی های آسیایی آغاز شد .

وی ادامه داد : در این بین 29 نفر از مدال آوران کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 که علاوه بر مدال طلا دارای مدال های نقره و برنز هم هستند ،در رشته های دو ومیدانی ،فوتبال ،کشتی ،واترپلو،کاراته،والیبال،هندبال،جودو،کشتی و ووشو به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی شدند و در قالب معافیت از خدمت مقدس سربازی قرار می گیرند و خوشبختانه فرآیند معافیت آنها مراحل پایانی را پشت سر می گذارد و به زودی کارت معافیت انها صادر خواهد شد .

اسبقیان همچنین پیرامون مدال آورانی که در طی ادوار گذشته بازی های اسیایی هم مشمول این قانون می شوند توضیح داد: با فدراسیون ها مکاتبه کردیم تا مدال اورانی که می توانند در قالب این قانون از سربازی معاف شوند به اداره کل امور مشترک فدراسیون ها معرفی شوند تا فرآیند معافیت آنها را دنبال کنیم .

وی با اشاره به قانون سرباز قهرمان گفت: ورزشکاران ملی پوشی که رشته های انها زیر نظر کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا هستند می توانند دوران سربازی خود را در فدراسیون ها سپری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز