خبرگزاری کار ایران

فرکی با برد کارش را شروع کرد؛ برتری خانگی پیکان مقابل سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۶۵

شاگردان فرکی موفق شدند در دیدار مقابل سپیدرود به برتری برسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از ساعت ۱۲ امروز تیم‌های سپیدرود رشت و پیکان تهران در چارچوب بازی دوستانه مقابل هم به میدان رفتند و این دیدار با برتری میزبان به پایان رسید.

در نیمه نخست این مسابقه که به میزبانی کمپ تمرینی پیکان برگزار شد عیسی آل کثیر دو مرتبه گلزنی کرد.

تیم پیکان برخلاف سپیدرود که از ترکیب بازیکنان اصلی و ذخیره بهره گرفته بود با مهره‌های ثابتش در این مسابقه به میدان رفت.

در جریان بازی یکی از بازیکنان سپیدرود با تکل خشن شاهین ثاقبی را مصدوم کرد و اخراج شد اما با درخواست کادرفنی پیکان در زمین ماند و به مسابقه ادامه داد.

نکته حائز اهمیت شیوه بازی بازیکنان سپیدرود بود که حتی موفق نشدند یک ضربه در چارچوب حریف داشته باشند و در مقابل پیکان موقعیت‌های زیادی داشت. در جریان نیمه اول علیرضا نورمحمدی به نحوه داوری اعتراض داشت و با کارت زرد مواجه شد.

دقایقی قبل از شروع مسابقه یکی از مراجعه کنندگان به استخر مجموعه ورزشی پیکان دچار حمله قلبی شد و درگذشت و همین سبب شد تا این اتفاق بازی را تحت تاثیر قرار بدهد.

نیمه دوم دیدار بین دو تیم با گلزنی محمد قاضی همراه بود تا این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود پیکان به پایان برسد. قاضی در این نیمه یک پنالتی هم از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز