خبرگزاری کار ایران

احکام انضباطی علیه متخلفان در جام ملت‌ها؛ AFC برای برقراری نظم دست به کار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۴۱

AFC حکم خود را درخصوص بازیکنان و مربیان متخلف در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، جام ملت‌های آسیا در حالی برگزار می‌شود که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تدابیر شدیدی را برای مقابله با ناهنجاری ها درنظر گرفته است؛ احکام زیر در خصوص تخلفاتی است که در دیدارهای گذشته رخ داده است:

* میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم ملی لبنان را به خاطر انتقادات شدید علیه داوری پس از بازی با عربستان 7 هزار 500 دلار جریمه نقدی کرد.

* دو دوی مان، بازیکن ویتنام به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 5000 دلار آمریکا جریمه شد و از جانب AFC هم هشداری جدی دریافت کرد.

* کریمتس ایگور، بازیکن ازبکستان به دلیل رفتار نامناسبش پس از اخراج توسط داور در بازی با عمان در مرحله گروهی جام ملت‌ها، 7500 دلار آمریکا جریمه نقدی شد و یک جلسه محرومیتش بابت اخراجش در این بازی نیز اجرا خواهد شد.

* آدیسون پرومارک، بازیکن تایلند نیز به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن بحرین در مرحله گروهی جام هفدهم 5000 دلار آمریکا جریمه نقدی شد و هشدار هم دریافت کرد.

* هان کوانگ سونگ، بازیکن کره شمالی هم که در بازی با عربستان در مرحله گروهی جام ملت‌ها اخراج شد، یک جلسه محرومیت خود را باید سپری کند و 5000 هزار دلار آمریکا نیز جریمه نقدی شد.

* صالح، بازیکن فلسطین که در بازی با سوریه در مرحله گروهی جام هفدهم از داور دو اخطار دریافت کرد و در نهایت هم اخراج شد، یک جلسه از همراهی فلسطین محروم شد و باید جریمه نقدی 5000 دلاری بپردازد.

* وویونگ جونگ، بازیکن کره جنوبی به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن فیلیپین 5000 دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

* عامر عبدالرحمن از امارات به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن بحرین 5000 دلار جریمه نقدی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز