خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفتگو با ایلنا ؛

مهاجم تیم اول آسیا باید همینقدر زهردار باشد / اگر از تیم ملی انتظار قهرمانی نداشته باشیم به بازیکنان توهین کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۰۷

بازیکن اسبق تیم ملی ایران نظرات جالبی در خصوص تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش دارد.

محمد نصرتی بازیکن اسبق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد شاگردان کی‌روش اظهار داشت: تیم ملی ایران توانسته آن چیزی که توقع بوده را انجام بدهد و با ارائه بازی‌های خوب دو برد متوالی را کسب کند. درست است که تیم‌های مقابل آنچنان قدرتمند نبوده‌اند اما تیم ما هم عالی کار کرده و غافلگیر نشده است. شما مشاهده کردید که برخی تیم‌های بزرگ در مقابل تیم‌های کوچک غافلگیر شدند اما ایران توانست خوب بازی کند و تیم‌های مقابل نتوانستند برای ما خطری ایجاد کنند.تیم ما از نظر فنی عملکرد خوبی داشت و تنوع تاکتیکی خوبی را شاهد بودیم که این می‌تواند در ادامه به ما کمک کند.

وی افزود: تیم ایران حدود هشت سال است که در رنکینگ فیفا اول آسیا است و باید هم به همین شکل کار کند و نشان دهد که این اول آسیا بودن حق ایران است.

وی در مورد عملکرد طارمی  و سردار آزمون نیز گفت: چیزی که شاهد بودیم این بود که طارمی در بازی اول دو گل زد و تعویض شد همچنین آزمون هم مقابل ویتنام دو گل زد و تعویض شد. این کار علت دارد و آن هم این است که کی‌روش می‌خواهد عطش گلزنی را در بازیکنان نگه دارد که کاری بسیار حرفه‌ای است. مهاجمان در کل عالی کار کرده‌اند و چیزی دیگری هم از آن‌ها انتظار نمی‌رفت چرا که مهاجم تیم اول آسیا باید هم همینقدر زهردار و خطرناک باشد.

نصرتی در مورد شانس اول قهرمانی این رقابت‌ها نیز بیان کرد: من اکثر بازی‌ها را تماشا کرده‌ام و اعتقاد دارم تیم ملی ایران یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم‌ها است و شانس اول قهرمانی است. اگر غیر از این توقعی از تیم ایران داشته باشیم به نوعی توهین به بازیکنان و کادرفنی است . من امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و در نهایت قهرمان آسیا شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز