خبرگزاری کار ایران

برای مربیگری خیلی انگیزه دارم

مبعلی: ضعیف‌ترین تیم از لحاظ مالی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۷۸

ایمان مبعلی در مورد دلایل جدایی خود از استقلال خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایمان مبعلی در سه بازی به عنوان مربی در استقلال خوزستان فعالیت کرد و آنها توانستند امتیازات حساسی را به دست بیاورند. اما این مربی تشخیص داد در نیم‌فصل دوم این تیم خوزستانی را همراهی نکند تا کریم بوستانی و تیمش به دنبال یک بازیکن جدید باشند. با مبعلی درخصوص این تصمیم، شرایط استقلال خوزستان و همچنین پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا همکلام شدیم.

چه شد که از استقلال خوزستان جدا شدی؟

شرایط این تیم اصلا خوب نیست. مشکلات مالی بسیاری داریم و فکر می‌کنم ضعیف‌ترین تیم از لحاظ مالی هستیم. مسوولان ما هم آن‌قدر بی‌خیال بودند که در حساس‌ترین زمان، ‌6‌امتیاز تیم ما را فیفا کم کرد و همین باعث شد پنجره ما در نقل و انتقالات هم بسته شود و نتوانیم یار بگیریم. در حال حاضر هم آن‌قدر شرایط سخت است که بازیکنان تا این لحظه هم با فداکاری زیادی در اردوها و تیم حضور داشتند.

گویا دل پری از شرایط استقلال خوزستان داری؟

تمام این شرایطی را که من گفتم، سخت بود. در همین شرایط بازیکنان ما با تلاش فراوان توانستند 12 امتیاز مهم را به دست بیاورند.

با بوستانی در این خصوص صحبت کردی؟

با ایشان تلفنی صحبت کردم اما واقعا شرایط برای همکاری مهیا نبود زیرا مشکلاتی را که گفتم، در تیم ما وجود داشت. من سه بازی کنار آقاکریم حضور داشتم. در زمانی هم که مصدوم بودم و پایم در آتل بود با همین وضعیت در تمرینات حضور پیدا می‌کردم. اما ترجیح دادم که دیگر حضور نداشته باشم و تا شروع بازی‌ها هم آنقدر زمان هست که باشگاه می‌تواند یک مربی جدید را کنار آقاکریم در تیم قرار دهد.

آینده استقلال خوزستان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

هنوز یک نیم‌فصل باقی مانده و تیم می‌تواند با انجام بازی‌های خوب همچون نیم‌فصل اول جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد. من خیلی دوست دارم این تیم به روزهای خوبش بازگردد.

ممکن است در جای دیگری مربیگری کنی؟

از چند تیم دیگر برایم پیشنهاداتی آمده است. می‌خواهم در کلاس‌های B مربیگری هم شرکت کنم. اکنون مدرک C مربیگری را دارم و باید هرچه زودتر مدارکم را ارتقا ببخشم.

مربیگری را دوست داری؟

بالاخره هر بازیکنی دوست دارد بعد از پایان دوران بازیگری، به دنیای مربیگری وارد شود. من هم برای این کار خیلی انگیزه دارم و تلاش می‌کنم بتوانم در این کار موفق شوم. می‌دانم که کار سختی را در پیش دارم اما با تمام توان این کار را دنبال خواهم کرد.

بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنی؟

بالاخره هر ایرانی بازی‌های تیم ملی کشورش را دنبال می‌کند. من عملکرد تیم ملی را در این دو بازی دیدیم. آنها توانستند دو برد باارزش را به دست بیاورند و خود را به عنوان یک مدعی مطرح کنند. پیش‌بینی من این است که تیم ملی اگر همین روند را ادامه دهد، می‌تواند در این مسابقات موفق شود. ایران توانایی قهرمانی شدن را داشته و اگر بتواند کمی با تمرکز در بازی‌ها حاضر شود، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

کدام حریفان را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانی؟

کره و ژاپن مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. فکر می‌کنم یکی از این دو تیم در فینال رقیب ایران خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز